Rose Collection by Wibo!

W Rossmannie przywitała mnie nowa limitowana kolekcja Wibo - Rose Collection.
Od razu zachwyciło mnie to, że kosmetyki mają pachnieć różami i kupiłam bez namysłu róż i lakier do paznokci, chociaż teraz poluję jeszcze na cienie :)
Jednak Wibo mógł się bardziej postarać nad opakowaniami, bo te wyglądają trochę tandetnie, zwłaszcza te od błyszczyków i mascar ;)













Lakiery rzeczywiście jak obiecuje producent pachną po nałożeniu na paznokcie różami! Głównie są w odcieniach różu i fioletu. Ja się skusiłam na nr.3 - pomarańczowy, bo uważam, że to bardzo wakacyjny kolor i idealnie sprawdzi się na tegoroczne lato. :) Lakier ma idealna konsystencje, nie pozostawia smug i dla zadowalającego efektu potrzeba dwóch warstw.



A teraz róż. Uwielbiam go! Kupiłam odcień Silky Rose 03. Z różu jestem bardzo zadowolona, bo róże Wibo jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Jak otwiera się pojemniczek od różu (który jest bardzo uroooczy!) czuć zapach konfitury różanej. Po nałożeniu wygląda ładnie i naturalnie.

3 comments

Natalia czwartek, 07 lipca, 2011

Podoba mi się intensywność kolory lakieru do paznokci, b.ładny ten lakier ;) tylko czemu akurat róża... nie przepadam za tym zapachem :(

Natalia piątek, 15 lipca, 2011

Zostałaś otagowana: TAG Jak mieszkają Twoje kosmetyki. Zapraszam do zabawy :)

kcomekarolina środa, 27 lipca, 2011

cool!!!


xoxo from rome
K.
http://kcomekarolina.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!