Czarnogóra!


Dzisiaj trochę mojego gadania ;)
Na początku bardzo chciałabym Wam podziękować za komentowanie i za obserwowanie mojego bloga. Sprawia mi to ogromną radość, kiedy widzę nowy komentarz ;) 

Jak wiecie od pewnego czasu mam praktyki.
Zajmuję się dziećmi w świetlicy. Przez ten tydzień odrobiłam mnóstwo zadań z matematyki i uświadomiłam sobie, że nawet pamiętam dużo rzeczy. Zadania z polskiego sprawiły mi najwięcej przyjemności.
Wysłuchałam płaczu całej gromadki dzieci, narzekań, że im się nudzi na placu zabaw, a do tego wszystkiego dochodzą wymyślone historie dzieci.
Z podziwu nie mogę wyjść jak 7 letni chłopiec z pełną powagą opowiadał mi jak to 5 dni i 5 nocy jechał do wujka na wieś na rowerze i spał w lesie gdzie robił sobie poduszki z szyszek, bo tak słyszał w radiu, że to wygodne, jednak wcale takie wygodne nie było (ostrzegł mnie żebym tak nie robiła). A jak już dojechał to na czubku wysokiego drzewa sam zrobił sobie domek na drzewie przybijając młotkiem niepotrzebne deski od wujka.
Dzieci są urocze ;) 

A teraz trochę zdjęć z wakacji w Czarnogórze:


9 comments

Kokosowa środa, 07 września, 2011

Super zdjęcia:)
Ja z kolei w Grecji byłam dwa razy i spokojnie mogę lecieć jeszcze 3 i 4 raz. Bardzo fajny kraj:)

Paula środa, 07 września, 2011

wow, co za widoki! :)

adrianna środa, 07 września, 2011

śliczne widoki :)
w takim razie ja trzymam kciuki za ciebie, a ty trzymaj za mnie :)

Lejdi Luna środa, 07 września, 2011

Śliczne widoczki :) Powodzenia w blogowaniu :)
Zapraszam do siebie:) Obserwujemy?

Katsuumi środa, 07 września, 2011

Nawet nie wiesz, jak ja ci zazdroszcze tych wakacji :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

krzykla sobota, 10 września, 2011

Chyba w końcu si e tam wybiorę - pięknie jak w Grecji a jednak inaczej.

Arabesque wtorek, 13 września, 2011

piękne zdjecia! świetnie oddają wakacyjny, gorący klimat ;)
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

http://aaarabesque.blogspot.com/

nieuporządkowana czwartek, 15 września, 2011

Gdybym miała taki kolor włosów, też bym nie farbowała :) Bardzo mi się podobają.

ruda piątek, 23 marca, 2012

Jakie cudowne wakacje. Zazdroszczę... :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!