Essence Nail Art Twins


Oto mój nowy nabytek, którym się wyjątkowo zachwyciłam. Lakier nawierzchniowy z drobinkami - udekoruj swoje paznokcie pasującym topem z drobinkami.
Kupiłam tylko top, ponieważ w domu miałam prawie identyczny lakier jak baza z zestawu Essence 08 gabriella. 

baza - miss sporty nr. 390
top - essence nail art twins - glitter topper - 08 troy

Lakier daje bardzo ładny efekt i jedna warstwa topu wystarczy by paznokcie pokryły się drobinkami. Do tego szybko wysycha. Jedyną wadą lakieru jest zmywanie, ponieważ lakier z drobinkami bardzo ciężko się zmywa, ale to norma przy takich lakierach. 
Teraz rozglądam się za wersją srebrną z większymi kawałkami drobinek ;)



2 comments

adrianna poniedziałek, 05 września, 2011

lubię taki efekt, ale jak sobie pomyślę o zmywaniu to już mi się odechciewa brokatowych topów :)

Ania poniedziałek, 05 września, 2011

dziękuję! staram sie być coraz lepsza
piękny lakier!
już jutro wyniki:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!