Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Look


Wypróbowałam bardzo dużo tuszy do rzęs, bo ciągle poszukuję tego idealnego, jednak dopiero kilka dni temu zakupiłam 2000 Calorie. Nie wiem czemu dopiero teraz po niego sięgnęłam. I to był błąd! Powinnam sięgnąć po niego dużo wcześniej, ponieważ ten tusz jest rewelacyjny! Pobił na głowę mojego dotychczasowego faworyta - Wibo, Extreme Lashes Volume Mascara. 


2000 Calorie Dramatic Look daje super efekt; wydłuża, ma piękny czarny kolor, nie tworzy grudek i się nie rozmazuje do tego jakby unosił rzęski. A jako wielka fanka długich, wyrazistych rzęs jestem bardzo zadowolona, bo ten tusz daje taki efekt! Mógłby jednak trochę bardziej pogrubiać. Trzeba też się trochę nim pobawić, żeby rzęski nie były posklejane. Jednak mimo to ten tusz stał się moim ulubieńcem! I chyba się już nie rozstaniemy ;)

A oto efekt na moich rzęskach:
(Jest to efekt po 2 warstwach tuszu. Tak wytuszowane rzęsy zdecydowanie wystarczą na co dzień)

11 comments

BeAtta... wtorek, 06 września, 2011

Musisz mieć ładne gęste rzęsy,bo na moich ten tusz wyglądał fatalnie... ;)

adrianna wtorek, 06 września, 2011

ja posiadaczką takiej ilości rzęs nie jestem i może dlatego tusz mi ich nie posklejał :) również go lubię, jest bardzo dobry i cena jak dla mnie do zniesienia. ja najpierw nakładałam jedną cienką wartwe i potem stopniowałam efekt - także pogrubienie przy chwili uwagi uzyskać można. jestem ciekawa tego podkręcającego :)

becomingbeauty wtorek, 06 września, 2011

woooow cudny jest ten rzęs ;> a z każdym trzeba się chwilę pobawić aby uzyskać coś fajnego ;)) aaaale w dalsyzm ciągu suzkam swojego number one ;D

Majorka wtorek, 06 września, 2011

Ummm świetny efekt, ale średnio lubię maskary z Max Factora
pozdrawiam
u-majorki.blogspot.com

Katsuumi wtorek, 06 września, 2011

Wiiidać efekt ;) bardzo ładne rzęsy.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

Madeleine wtorek, 06 września, 2011

Ależ masz śliczne rzęsiska!!!! :)
Dziękuję za udział w rozdaniu i życzę powodzenia. :)
(modanablogi.blogspot.com)

Ema Mija wtorek, 06 września, 2011

Ależ piękne rzęsy, moje są krótkie i cienkie :( Ale tusz miałam i byłam zadowolona :)

Paula wtorek, 06 września, 2011

ja również bardzo lubię ten tusz ;)

Flower Duchess wtorek, 06 września, 2011

Ale masz rzęsiska :)

fingerr wtorek, 06 września, 2011

bardzo fajny :)

seisdias wtorek, 03 czerwca, 2014

Tusz Max Factor 2000 Calorie to kosmetyk należący do sfery kultowych produktów. Choć nie raz próbowałam zamienić go na inną tubkę, z czasem powracałam do mojego faworyta. Rzęsy są idealnie pogrubione, wydłużone a co najważniejsze - nie sklejają się. Precyzyjne rozdzielenie, długotrwały efekt. Produkty Max Factor to gwarancja jakości. Piękne rzęsy!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!