Wolny dzień!


Długo mnie nie było, ale to dlatego, że jestem ostatnio bardzo zajęta i dużo w moim życiu się wydarzyło :) Ale teraz to nadrobię, bo skończyłam praktyki i zaliczyłam egzamin poprawkowy! Chociaż tak sobie myślę, że będę tęsknić za dzieciakami którymi się zajmowałam przez te ponad 2 tygodnie.

Dzisiaj wreszcie zrobiłam sobie dzień wolny i leniuchuję cały dzień przed notebookiem i przy książce.


Jakoś w tygodniu wybiorę się wreszcie na większe zakupy kosmetyczne! Już się nie mogę doczekać!
Z braku czasu ostatnio udało mi się kupić tylko te kilka drobiazgów:


Dermacol - jestem min zachwycona! Spisuje się tak jak powinien, a szukałam go bardzo długo, aż niespodziewanie dorwałam go w podziemiach w Centrum :)
Natomiast jestem rozczarowana lakierem z Catrice nr. 430 Purplelized, już po 2 dniach zaczyna mi odpryskiwać. 

3 comments

paulus6c sobota, 24 września, 2011

Bardzo fajny kolor tego lakieru z Catrice :) szkoda że się tak krótko trzyma :) oczywiście dodaję się do obserwatorów :))

adrianna sobota, 24 września, 2011

ja z lakierami catrice nie mam takiego problemu - w sumie to nawet nie wiem co to jest odprysk :)

miętowa-czekolada sobota, 24 września, 2011

Z tego co wiem lakiery Inglota są nietrwałe, ale te.. nie wiem :D Muszę spróbować :D
zapraszam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!