Modowe wariacje od Wibo


W Rossmannie ku mojemu zaskoczeniu przywitała mnie nowa limitowana kolekcja lakierów do paznokci z Wibo.


Są to trzy nowe rodzaje lakierów:
1. Crocodile Skin
2. French duo Color
3. So matte

Niestety u mnie w Rossmannie nie było już krokodylka, którego jestem bardzo ciekawa, bo to taka odmiana od pękających lakierów, które już mi się przejadły ;) Jednak musiałam coś wybrać z nowej kolekcji i padło na mat.


Do tego kupiłam kilka innych lakierów Wibo (trends nude) i masło ujędrniające do ciała czekoladowo kokosowe.


Z lakierów jestem jak zwykle zadowolona ponieważ uwielbiam lakiery z Wibo. 
Szybko schną i długo się utrzymują na paznokciach, nie mają tendencji do odpryskiwania czego bardzo nie lubię, krycie też mają dobre, więc nie potrzebuje nic więcej do szczęścia ;)

Z masełka też jestem zadowolona, kupiłam go dla zapachu i nawilżenia co otrzymałam, skóra jest zdrowsza i gładka, ujędrnienia nie oczekiwałam i słusznie bo masełko nie ujędrnia.  

5 comments

MARTA poniedziałek, 31 października, 2011

ladny kolorek lakieru-w sam raz na jesien!

Emily. poniedziałek, 31 października, 2011

Cieszę się, że napisałaś o tej nowej limitce, jestem zachwycona ! :)

eM. poniedziałek, 31 października, 2011

bardzo mi milo :) mam jeszcze jednego bloga - zablokowanego. jesli chcialabys zaproszenie wyslij prosze swoj adres email na magda13021986@wp.pl tam duuzo wiecej zakupow i wiecej grecji :)
ciekawa jestem jak ten matt lakier bedzie sie prezentowal na paznokciach :)

adrianna wtorek, 01 listopada, 2011

ja mam nadzieję, że szybko na te lakiery nie trafię, bo mam postanowienie o niekupowaniu lakierów do końca roku! będzie wyzwanie :)

wildenx3 sobota, 12 listopada, 2011

dziś oglądałam tą musztardkę , ale w końcu wybrałam inny, ale może jeszcze się na niego skuszę:D
i udało mi się dopaść krokodylka :) jak bd mieć chwilę to zrobię go na pazurkach i dodam efekt na bloga :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!