Bershka and Pull & Bear Shop Online


Dobra wiadomość dla wszystkich fanek Bershki i miłośniczek zakupów przez internet. 27 października Bershka wreszcie uruchomiła sklep internetowy dla 5 nowych krajów;Austrii, Belgii, Irlandii i Szwajcarii i uwaga POLSKI! Internetowa oferta jest na bieżąco aktualizowana, więc nie wychodząc z domu możemy przeglądać ciuszki i je kupować ;)


Pull & Bear nie pozostał gorszy i dzień później czyli 28 października został uruchomiony ich sklep internetowy dla kilku nowych krajów; POLSKI, Austrii, Belgii, Danii i Irlandii. W ofercie znajduje się linia damska jak i męska, a strona została zaprojektowana tak, aby zapewnić nam klientom wygodne zakupy bez wychodzenia z domu. Można skorzystać z różnego rodzaju filtrowania (kolory, ceny, rozmiary itp) co bardzo ułatwia poszukiwania. 


Uważam, że jest to super wiadomość, a Wy? Lubicie zakupy przez internet? 

5 comments

Anies. piątek, 04 listopada, 2011

ja uwielbiam internetowe zakupy, za to po centrach handlowych nie znoszę chodzić. ;)
dodaję sobie Ciebie i zapraszam do tego samego. :)

Katsuumi piątek, 04 listopada, 2011

Uwielbiam Bershke- takze to idealna opcja dla mnie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Carolina piątek, 04 listopada, 2011

Dla mnie to jest świetna opcja , gdyż nie mam dostępu bliskiego do tych sklepów , moze kiedyś skorzystam ; )

denzee piątek, 04 listopada, 2011

Bershka jest idealna! dla mnie to mega mega świetna opcja :)
dziękuję za komentarz :)
pozdrawiam, denzee.blogspot.com

` crazy natalka . piątek, 04 listopada, 2011

jeszcze nie słyszałam o tej firmie ;))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!