Mały haul


Od kilku dni nie mogę przestać słuchać piosenki ''All i want for Christmas is you'', co roku do niej wracam i nigdy mi się chyba nie znudzi. Świąteczny nastrój udzielił mi się pod wpływem filmu ''Listy do M." do tego stopnia, że gdy w Rossmannie zobaczyłam przepiękny świąteczny kubek od razu, bez wahania wylądował w moim koszyku ;)


A teraz zakupy kosmetyczne:


1. Rimmel, Stay Matte, Pressed Powder (jestem nim zachwycona!!!)
2. Lovely, Sunny Blusher, mineralny róż do policzków
3. Lovely Sexy Eyes, eyeliner w pisaku
4. Essence, XXXL Shine lipgloss


róż - Tempting Rose z uroczym małym puszkiem w zestawie, który mnie urzekł ;)

czarny eyeliner i błyszczyk nr. 15 TRUE LOVE

2 comments

wildenx3 sobota, 19 listopada, 2011

świetny kubeczek ! ;)
lubię te błyszczyki od essence , mam w domu jeden z tej serii ale jaśniejszy :)

sophie czerymoja sobota, 24 grudnia, 2011

przesłodki puszek!; )również mnie urzekł.
szczerze powiem, że nie widziałam nigdzie tego eyelinera ; o
następnym razem, w sklepie, będę musiała się lepiej przyglądać ; )

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!