Zakupy i recenzja tuszu I love Extreme


Recenzja tuszu Essence, I <3 Extreme, Volume mascara ( Tusz pogrubiający)

Od producenta: spektakularne pogrubienie i ultra czarny odcień. Jest to tusz dla wszystkich fanek ekstremum -  ta pogrubiająca maskara spełni wasze oczekiwania! zawiera intensywnie czarne pigmenty  pokrywające każdą rzęsę głębokim kolorem  oraz  niesamowicie dużą szczoteczkę aby uzyskać efekt nadzwyczajnego pogrubienia rzęs.
Dostępny w kolorze: 01 black.


Moja opinia: Pozytywnie zaskoczyło mnie to, że tusz ma aż 12 ml, zwykle tusze mają po 9 ml.
Szczoteczka tuszu jest bardzo duża, jednak nie sprawiło mi to problemu, nawet dolne rzęski da się pomalować bez umazania się tuszem. Jest to mój strzał w 10! Tusz spełnia obietnice producenta.
Moim zdaniem 100 razy lepszy niż zachwalany przez wszystkich różowy Multi Action z którym się jakoś nie lubimy ;)

A oto efekt na moich rzęskach:
(efekt po 2 warstwach tuszu)

7 comments

zmalowanalala czwartek, 03 listopada, 2011

Mam ten żel i bardzo go lubię. Jeśli chodzi o tusze to mam z Essence własnie kolorowy i jest on na 9ml co mnie cieszy, bo wiem , że nie wyschnie. Ale z efektu jestem zadowolona. Bardzo podobny do Twojego tylko, że jeszcze daje lekki kolorek:)

Karmi czwartek, 03 listopada, 2011

Ja też już obserwuję:)
Ładny efekt co do tuszu:)

` crazy natalka . piątek, 04 listopada, 2011

śliczny efekt daje ten tusz ; DD

wildenx3 sobota, 12 listopada, 2011

ciekawy tusz ... chodź co do fioletowego lakieru bell , ja go nie lubię , nie zadowala mnie :(

+ obserwuje :)

adrianna poniedziałek, 14 listopada, 2011

o rety, to są twoje rzęsy???

sophie czerymoja sobota, 24 grudnia, 2011

rany boskie, jak to Twoje naturalne, pomalowane rzęsy to jest pod WIELKIM wrażeniem ; O

MakeUpHolics środa, 28 grudnia, 2011

wow piękne rzęsy:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!