Catrice Lashes To Kill Ultra Black Mascara


Uwielbiam testować nowe tusze do rzęs, więc dzisiaj recenzja mojego ostatniego zakupu: Mascara Catrice Lashes To Kill Ultra Black. 


Obietnice producenta: Absolutnie spektakularnenajczarniejsza, dająca objętość mascara! Pierwsza aplikacja już daje niewiarygodnie gęstsze o idealnym kształcie rzęsy. Innowacja: tekstura zawierająca sproszkowany czarny diament i pigment węgla, który natychmiast pokrywa Twoje rzęsy w kolorze głębokiej czerni. Dla zapierającego dech w piersiachintensywnego wyglądu.

Efekt na rzęsach:

Moja opinia: Jestem bardzo zadowolona z efektu, zwłaszcza ze szczoteczki, która rozdziela rzęsy praktycznie idealnie, tak, że nie muszę bawić się w rozczesywanie ich grzebyczkiem. Tusz wytrzymuje na rzęsach cały dzień, bez obsypywania się, do tego zauważyłam, że lekko podkręca rzęski i je unosi. Do tego cena zachęca, ok. 17 zł. Mógłby tylko troszkę bardziej pogrubiać, ale i tak jestem zadowolona z takiego naturalnego efektu.

10 comments

introvertx. poniedziałek, 26 grudnia, 2011

masz bardzo ładny kolor oczu :)

wildenx3 poniedziałek, 26 grudnia, 2011

ciekawy tusz, a kolor oczu masz piękny :)

Dorota poniedziałek, 26 grudnia, 2011

Masz piękne, długie rzęski! Mam wrażenie, że każdy tusz wyglądałby na nich świetnie.

Agusiak747 poniedziałek, 26 grudnia, 2011

bardzo fajnie wygląda :)

Let's Talk Beauty poniedziałek, 26 grudnia, 2011

pięknie rozdzielił rzęsy, bardzo podoba mi się ten efekt, coś dla mnie :)

FISH poniedziałek, 26 grudnia, 2011

dziękuje Ci dziękuję!:*

świetny efekt!

oliinek wtorek, 27 grudnia, 2011

ładnie wygląda:)

KajaMakefashion wtorek, 27 grudnia, 2011

Ty masz boskie rzęski ;))

Mallene wtorek, 27 grudnia, 2011

wow, świetny efekt :)

Karkam czwartek, 29 grudnia, 2011

O matko jakie piękne masz oczy...takie bajkowe i magiczne, zazdroszczę. Pozdrawiam ciepło :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!