Filmy, które muszę obejrzeć w święta (zawsze!)

Pierwsze miejsce otrzymuje film Love Actually, potrafię go obejrzeć kilka razy przed świętami, w czasie świąt, nieważne kiedy! po prostu ten film musi być obejrzany w okolicach świąt! Jak dla mnie film jest po prostu genialny jest to wzorowa zrobiona komedia romantyczna ze świątecznym akcentem.



Możecie się śmiać i dziwić ale na moje drugie miejsce zasługuje oczywiście Kevin! Kevin sam w domu i Kevin sam w Nowym Jorku to po prostu moja świąteczna klasyka. Zawsze w święta w telewizji i zawsze mimo, że znam obie części prawie na pamięć to nie mogę się oderwać. Filmem zaraziłam moich rodziców :) 



Teraz czas na film genialnego Tim'a Burtona i jego Miasteczko Halloween. Świetna animacja, efekty i mistrzowska muzyka, do tego bardzo lubię takie klimaty (koszmarne, dziwaczne i mroczne) w jakich zrobiony jest ten film. No i akcent świąteczny też jest ;)



Ostatni film jest trochę starszy ale też zasługuje na uznanie i to jest Cud z 34 ulicy. Film jest nadzwyczajnie magiczny, idealnie nastraja na Święta do tego jest wzruszający. A i co najważniejsze dodaje mnóstwo pozytywnej energii i daje do myślenia. 


1 comment

powerpinkyx wtorek, 27 grudnia, 2011

Kevina mam już dość po zeszłorocznej akcji i ogólnie jakoś nie przepadam za nim. Ale 3 pozostałe filmy bardzo chętni obejrzę :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!