Pozytywne zaskoczenie


W niedzielę wyszłam na spacer z koleżanką i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zobaczyłam nowo otwartą drogerię. Jest to drogeria Jaśmin. Zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie bo jest samoobsługowa i nie ma patrzących na ręce ochroniarzy, a do tego ma trudno dostępne, tanie i dobre kosmetyki. Znajdziemy tu szafę: Eveline, MIYO, Pierre Rene, MG. Do tego znalazłam tam kosmetyki do włosów firmy Marion, których od dawna szukałam.
Oto co kupiłam w czasie mojej pierwszej wizyty w tej drogerii:


1. Marion, Jedwab w spray'u
2. Marion, Płyn prostujący włosy 
3. Marion, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami
4. Lakiery MIYO, Nailed it! 
5. Tusz, MIYO, Big Fat Lashes

Stronka drogerii: http://www.drogeriejasmin.pl/
Adresy drogerii w Warszawie: ul. Jarosława Dąbrowskiego 71 (Stary Mokotów, blisko metra Racławicka)
Al. Jerozolimskie 54 (Dworzec Centralny)

3 comments

eM. środa, 07 grudnia, 2011

oooo fajna taka drogeria!!

adrianna czwartek, 08 grudnia, 2011

ja mam pod domem praktycznie taką małą drogeryjkę ale pracująca tam pani jest nieoceniona! zna każdą limitkę lakierów, potrafi doradzić i nie umiem jej zagiąć żadnym kosmetycznym pytaniem :) gdyby nie to, że pomieszczenie jest wielkości małego pokoju mieszkaniowego to szukałabym tam bazy kosmetycznej wiedzy :)

One_LoVe czwartek, 15 grudnia, 2011

cierkawa jestem tej odżywki błyskawicznej. :)
czekam na recenzje. :)

dodaję do obserwowanych!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!