Reindeer nails


Hej Kochane, zostało 9 dni do świąt! W tym roku jednak nie czuje świątecznej atmosfery (a strasznie szkoda bo uwielbiam czuć tą atmosferę, wtedy budzi się moja dusza romantyczki :D) ale to może dlatego, że ostatnio jestem bardzo zabiegana do tego długo siedzę na uczelni albo się uczę i może po prostu tego nie zauważam. 
Za sobą mam już dwa egzaminy, a na święta zostaje mi pisanie kilku prac długich zaliczeniowych co nie jest zbyt fajną perspektywą na święta. 

A teraz, jak przystało na sezon świąteczny - renifery:


5 comments

Catherine sobota, 17 grudnia, 2011

Renifery <3
Świetny pomysł, obawiam się, że u mnie tak ładnie by nie wyszło.. ach te trzęsące się ręce.

Mallene sobota, 17 grudnia, 2011

Jakie boskie! :D

moniezja wtorek, 20 grudnia, 2011

boskie reniferki;)

Ania sobota, 24 grudnia, 2011

świetne paznokcie ! :)

wildenx3 niedziela, 25 grudnia, 2011

nie tylko ty nie czujesz tej atmosfery ... ale świąteczny mani cudownie ci wyszedł :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!