Snowflakes nails


Jak wiecie pogoda za oknem w ogóle nie przypomina wymarzonej świątecznej pogody, czyli prószącego śniegu, za którym ja osobiście tęsknie i czekam na niego z niecierpliwością. Z powodu depresyjnej pogody nie wybrałam się na Warszawską Wielką Iluminację na placu Zamkowym. Do tego jakoś nie mogę się zebrać i wyruszyć na świąteczne zakupy, które tak uwielbiam i nienawidzę zarazem ;).
Musiałam sobie ten brak śniegu jakoś zrekompensować robiąc chociaż płatki śniegu na paznokciach.
Oto efekt:

Mam jednak nadzieję, że śnieg jakoś niebawem mnie zaskoczy ;-)


5 comments

Wewelika poniedziałek, 05 grudnia, 2011

prześliczne! :)

adrianna czwartek, 08 grudnia, 2011

mnie dziś śnieg zaskakiwał całe 5 minut a potem spadł grad i po zawodach :)

sophie czerymoja sobota, 24 grudnia, 2011

masz prześliczny kolor włosów i świetnie Ci się kręcą!; )
nie ukrywam, że Ci zazdroszczę, ponieważ zawsze chciałam mieć blond a zawsze wychodziły mi przeróżne odcienie rudości ;d
tak to jest jak się na siłę walczy z naturą ;d

wildenx3 niedziela, 25 grudnia, 2011

ślicznie :)

ruda piątek, 23 marca, 2012

Extra!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!