Isana peeling pod prysznic Biała Czekolada i Wanilia


Recenzja mojego ostatniego odkrycia a zarazem nowej miłości - smakowitego peelingu Isany!


Od producenta: Peeling pod prysznic Isana oczyszcza głęboko pory skóry i otacza ją kremowym zapachem białej czekolady i wanilii. Drobne ziarenka peelingu delikatnie uwalniają skórę od zanieczyszczeń obumarłego naskórka. Dzięki temu skóra wygląda lepiej i promienieje.  


Moja opinia: Peeling kupiłam głównie ze względu na zapach, mogłabym go wąchać bez końca ;) ale nie tylko zapach jest jego zaletą. Ma bardzo fajną konsystencję, jest delikatny ze względu na dosyć małe drobinki ale mimo to sprawdza się znakomicie pozostawiając skórę miękka i gładką. 
Jedyną wadą jest to, że nie pozostawia (u mnie przynajmniej) zapachu na skórze a także to, że to seria limitowana, więc przy następnej wizycie w Rossmannie zrobię sobie mały zapas tego produktu.


8 comments

Zakręcony świat Wery wtorek, 24 stycznia, 2012

chętnie bym spróbowała

Rina wtorek, 24 stycznia, 2012

pięknie pachnące kosmetyki gromadzę nałogowo, a więc mam nadzieję, że i na ten peeling jeszcze się załapię ;)
Pozdrawiam, obserwuję!

CoconutLime wtorek, 24 stycznia, 2012

Chciała go kupić, ale akurat wtey nie było go w Rossmannie :)
Zapraszam do mnie :)

youcouldbehappy wtorek, 24 stycznia, 2012

o, dobrze wiedzieć,że coś takiego istnieje :)
do tej pory nie wiedziałam,że można kupić peeling o takim wspaniałym zapachu w rossmannie :)
uwielbiam wszystko co waniliowe:)

MintElegance wtorek, 24 stycznia, 2012

dzisiaj dostałam ten peeling, był jedną z nagród ( chwalipięta ! ), od razu powąchałam i przepadłam...cudowny zapach !

Wewelika wtorek, 24 stycznia, 2012

Dla mnie jest zbyt delikatny, nie widzę jego działania

Awangarda wtorek, 24 stycznia, 2012

Chciałam kupić ten peeling, ale niestety nigdzie już go nie było. Bardzo żałuję. :)

Beauty Wizaz wtorek, 24 stycznia, 2012

miałam go kupić ale mi się nie udało, zastałam puste półki

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!