MIYO Super Lash! Mascara 3 in 1 action

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję mojego drugiego tuszu z szafy MIYO i tak jak to było przy poprzednim tuszu MIYO Big Fat Lashes nie zawiodłam się. 


Od producenta: Efekt niebanalnego spojrzenia! Maskara z plastikową szczoteczką pogrubia, rozdziela i wzmacnia:

- dwukrotnie pogrubia rzęsy,

- precyzyjnie rozdziela,

- pielęgnuje i wzmacnia.



Moja opinia: Bardzo nie lubię sylikonowych szczoteczek i byłam pewna, że ten tusz mnie rozczaruje jednak stało się zupełnie odwrotnie! Tusz mnie bardzo zadowolił, jednak pogrubienia jak to obiecuje producent nie zauważyłam, natomiast wydłużenie (o czym producent nawet nie wspomina) owszem! Tusz ładnie rozdziela, a zawsze przy sylikonowych szczoteczkach miałam posklejane rzęsy i musiałam sie napracować żeby tak nie było. 
A co najbardziej lubię w tuszach z MIYO? To, że jak już kończą swój żywot to nie tworzą grudek tak jak inne tusze które używałam. 

oto efekt:

Ostatnio zaczęłam nową kurację na rzęsy bo znudziło mi się nakładanie olejku rycynowego i teraz na noc nakładam na rzęsy wazelinę! Zwykła wazelinę z Ziaji, którą pewnie każda z Was ma w swoich zapasach kosmetycznych. Wazelina działa odżywczo i muszę przyznać, że efekt jest super, rzęski mi się zagęściły do tego są mocniejsze a tam gdzie miałam lekkie ubytki w rzęsach urosły bardzo szybko nowe. 
Naprawdę zachęcam Was do tej metody!


16 comments

Let's Talk Beauty czwartek, 26 stycznia, 2012

ale oczęta :)

yesiwantyouback czwartek, 26 stycznia, 2012

ale masz piękne rzęsy :)))! cudne

Zakręcony świat Wery czwartek, 26 stycznia, 2012

efekt piorunujący

Agusiak747 czwartek, 26 stycznia, 2012

Super! :D ma podobną szczoteczkę do Lovely Spectacular me :)

justychaaa czwartek, 26 stycznia, 2012

WoW !! Efekt sztucznych rzęsisk !

MintElegance czwartek, 26 stycznia, 2012

efekt jest niesamowity, muszę mieć ten tusz:D

Beauty Wizaz czwartek, 26 stycznia, 2012

rzęsy super! nie miałam nic z tej firmy

anne-mademoiselle czwartek, 26 stycznia, 2012

Wow! Pięknie :)

nikki czwartek, 26 stycznia, 2012

WOW jakie rzęsy!

tysialikethis poniedziałek, 30 stycznia, 2012

świetne rzęsy :))

wildenx3 wtorek, 31 stycznia, 2012

śliczne masz oczy , a ten tusz świetnie wygląda na rzęsach :)

naturaipiekno środa, 01 lutego, 2012

jakie masz długie rzęsy ! :) piękne:) możesz napisać gdzie kupiłaś ten tusz?

dżoana środa, 01 lutego, 2012

drogeria Jasmin, jak narazie tylko tam natknęłam się na szafę MIYO ;)

naturaipiekno środa, 01 lutego, 2012

będę musiała poszukać w poznaniu i zobaczyć czy tam też będą :)

Em środa, 08 lutego, 2012

ale rzęsy długaśne !! :)

mart_91 niedziela, 12 lutego, 2012

Ale masz dłuuugie rzęsy:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!