Nowe nabytki kosmetyczne!


Witajcie, dzisiaj wreszcie po nauce do egzaminów i pisaniu prac zaliczeniowych znalazłam trochę czasu na odpoczynek i oczywiście na bloga! Tak bardzo się cieszę, zostały mi dwa egzaminy i będę miała wolne!!! o ile dotychczasowe egzaminy udało mi się pozaliczać ;)

Moje ostatnie zakupy kosmetyczne:

Mascara MIYO, Super Lash 3 in 1 Action
Lovely, Curling Pump Up Mascara
Rimmel, Match Perfection, Cream Gel Foundation


Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący z Apteczki Babuni
Evitte, Natural Care, Balsam ujędrniający do ciała
Isana - peeling pod prysznic Biała czekolada i wanilia
Suchy szampon Isana

Jestem strasznie zachwycona podkładem Rimmela i pięknie pachnącym peelingiem Isany! ;)

8 comments

Wewelika wtorek, 24 stycznia, 2012

Planuję kupić ten podkład taki jest zachwycany przez blogerki, że trudno mu się oprzeć :)

Catherine wtorek, 24 stycznia, 2012

Biała czekolada i wanilia?? Muszę kupić.. uwielbiam takie zapachy

Zakręcony świat Wery wtorek, 24 stycznia, 2012

hohoh:)świetne zakupy

justychaaa wtorek, 24 stycznia, 2012

a mi został tylko 1 egzamin :D musiałam się pochwalić jak już wspomniałaś o swoich :P

jestem ciekawa tych dwóch tuszy ...

yesiwantyouback wtorek, 24 stycznia, 2012

jestem bardzo ciekawa efektu obu tuszy :))

przyjemne-z-pożytecznym wtorek, 24 stycznia, 2012

na wielu blogach czytam o tym peelingu z Isany że chyba kuszę się i go zakupię przy najbliższej okazji ;D

Beauty Wizaz wtorek, 24 stycznia, 2012

to z apteczki babuni są i takie balsamy oooooooo muszę się rozejrzeć, nie wiedziałam ;)

.Leejdi środa, 25 stycznia, 2012

Mam ten fioletowy tusz z MIYO i muszę przyznać, że jest całkiem fajny:) Ale Evelinowego nie pobił ;p

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!