Nowości, nowości!!


Moje ostatnie zakupy kosmetyczne w tym miesiącu. Jak jest tak zimno to nawet perspektywa wyjścia po nowe kosmetyki jakoś mnie nie motywuje do opuszczenia ciepłego domku ;) Jednak dzisiejszy powrót z uczelni ułatwił mi przełamanie się i dotarcie do drogerii. Oto z czym wyszłam:


1. Pani Walewska CHIC, Krem - eliksir do rąk i paznokci odmładzająco - nawilżający 
2. Ziaja Ulga dla skóry wrażliwej, Krem ochronny na dzień wzmacniający naczynka krwionośne (jestem bardzo ciekawa nowej serii z Ziaji, dlatego musiałam kupić coś z tej serii, plusem jest to, że ta seria jest dla mnie idealna - przynajmniej z opisu, zobaczymy czy będzie działać ;)))
3. Maybelline, Affinitone, Idealne dopasowanie bez efektu maski z witaminą E
4. Essence, transparentny puder sypki fix&matte!
5. Syrena, Antycellulit (nabiegałam się trochę za nią, ale dziewczyny na wizaz.pl strasznie ją zachwalały więc pewnie jest tego warta! I teraz będę walczyła z nią z cellulitem ;)))


i urocze papilotki do pieczenia babeczek, którym nie mogłam się oprzeć. Czyż nie są piękne? ;)

17 comments

MintElegance poniedziałek, 30 stycznia, 2012

ja mam swoje papilotki do babeczek z ikei, 15minut wybierałam wzór, bo podobały mi się wszystkie dostępne:P

Zakręcony świat Wery poniedziałek, 30 stycznia, 2012

świetne zakupy
urocze te papilotki:)

Wewelika poniedziałek, 30 stycznia, 2012

Też ostatnio kupiłam tą gąbkę i przy pierwszym użyciu zdziwiłam się, że jest aż taka "ostra", ale się nie łamię, chcę sprawdzić czy pomoże mi w walce z odwiecznym wrogiem ;)

anne-mademoiselle poniedziałek, 30 stycznia, 2012

Słyszałam że ten krem Ulga jest dobry.

przyjemne-z-pożytecznym poniedziałek, 30 stycznia, 2012

również ostatnio zakupiłam tę gąbkę ;D

Lissa poniedziałek, 30 stycznia, 2012

Miałam Affinitone i nie polacam. U mnie się nie sprawdził, bo podkreślał suche skórki i brudził ciemne ubrania, w ogóle nie był trwały. Jedynie kolor mi się pdobał :)

snow poniedziałek, 30 stycznia, 2012

fajne zakupy a papilotki pięknie wyglądają :)

patryshkaa poniedziałek, 30 stycznia, 2012

papilotki urocze :))

wildenx3 wtorek, 31 stycznia, 2012

lubię Affinitone ^^
A papilotki śliczne :)

naturaipiekno środa, 01 lutego, 2012

dokładnnie mam to samo jak mam specjalnie wyjść po zakupy jestem chora;P czekam na recenzje pudru z essence :) zapraszam do obserwowania :) na pewno się odwdzięcze :D

kristi środa, 01 lutego, 2012

Affinitone lubię bardzo, papilotki rzeczywiście słodkie ;)

Complicated3 środa, 01 lutego, 2012

miałam dzisiaj się wybrać na zakupy ale ziiimno...:D
Oberwujemy? :)
Jestem ciekawa tego podkładu :)

Karlajz środa, 01 lutego, 2012

Jeszcze nigdy nie widziałam takich uroczych ! Może masz ochotę się poobserwować?

kosmetoholiczka_1919 czwartek, 02 lutego, 2012

Mialam kiedys ten podklad Maybelline, ale mi nie podpasowal. Musze sobie kupic ten puder Essence, bo wiele osob go chwali ;) Dziekuje za odwiedzenie mojego bloga i oczywiscie obserwuje ;)

Ewelinka czwartek, 02 lutego, 2012

jestem ciekawa tego kremu z Ziaji ;)
pozdrawiam i również obserwuję ;*

anne-mademoiselle piątek, 03 lutego, 2012

Zostałaś zatagowana :) zapraszam jeśli masz czas, ochotę i nie robiłaś jeszcze tego tagu http://anne-mademoiselle.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html :)

Edyta Joanna środa, 08 lutego, 2012

Bardzo lubię Affinitone, ciekawe jaka będzie Twoja opinia:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!