Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation!


Zapewne większość z Was słyszała i ma nowy podkład Rimmela. Ja kupiłam go niedawno, bo postanowiłam poczekać aż skończy mi się dotychczasowy podkład który używałam. Podkład ten ma mnóstwo pozytywnych opinii na blogach i na wizażu (gdzie sprawdzam każdy kosmetyk, który kupiłam lub mam w planach kupić. Też tak macie? ;))


 Od producenta: Kremowo-żelowa konsystencja sprawia, że podkład łatwo się rozprowadza i perfekcyjnie łączy z powierzchnią skóry, tworząc wyjątkowo lekki i trwały makijaż przez cały dzień. Zapewnia piękny kolor cery zaraz po nałożeniu i poprawia jej naturalny koloryt po 4 tygodniach stosowania.


Moja opinia: Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Zdecydowanie najlepszy podkład jaki używałam do tej pory. Podkład jest bardzo lekki, dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug, nie ma też mowy o efekcie maski, bo podkład wtapia się w skórę.
Co do krycia nie jest on idealny, ale ja jeszcze nie trafiłam na idealnie kryjący podkład, matuje na ok. 3-4 godziny. Ja nakładam na niego jeszcze puder Stay Matte Pressed Powder też Rimmela i efekt jest idealny i utrzymuje się bardzo długo.  

Jedyne co mnie irytuje w tym produkcie to opakowanie. Opakowanie jest do góry nogami co psuje wrażenie estetyczne produktu. Po odkręceniu podkładu ukazuje nam się biała nakładka, która chroni przed wylewaniem się podkładu na nakrętkę. Biała nakładka jest dla mnie strasznym utrapieniem, muszę się namęczyć żeby ją zdjąć, a mając dłuższe paznokcie jest to super trudne.

odcień: 200 soft beige

Podsumowując polecam ten produkt z całego serca!

4 comments

Wewelika środa, 25 stycznia, 2012

muszę go przetestować :)

Karkam środa, 25 stycznia, 2012

Mam ogromną ochotę na ten produkt - ale obawiam się, że będzie za ciemny :) Może uda mi się go rozjaśnić np kremem?

anne-mademoiselle środa, 25 stycznia, 2012

Mam go w odcieniu najjaśniejszym. Bardzo fajny podkład, aczkolwiek teraz przerzuciłam się na minerały i nie umiem go skończyć :)

Zakręcony świat Wery środa, 25 stycznia, 2012

wszyscy chwalą

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!