Zmywanie brokatowych lakierów




Uwielbiam brokatowe lakiery i bardzo często maluję nimi paznokcie, jednak od wielu koleżanek słyszałam, że nie malują nimi paznokci bo za ciężko się je zmywa. I jest w tym dużo prawdy, brokatowe lakiery 'rwą' waciki i jest to prawdziwy koszmar ile trzeba się z tym namęczyć.
Ostatnio natknęłam się na ciekawy sposób radzenia sobie z tym problemem i przedstawię go Wam, mam nadzieję, że komuś ułatwi życie ;)
No więc czas start!

Co będzie potrzebne?
- oczywiście zmywacz do paznokci
- płatki kosmetyczne
- nożyczki 
- folia aluminiowa


Jak mamy już wszystko co potrzebne to bierzemy waciki i przecinamy je na pół. Jedna połówka wacika na jeden paznokieć. Podobnie robimy z folią, bierzemy taki kawałek folii, żeby owinąć nią palec. 


 Na otrzymaną połówkę wacika nalewamy zmywacz i przykładamy do paznokcia


Następnie na wacik kładziemy kawałek folii aluminiowej i wszystko ciasno owijamy.


Tak robimy ze wszystkimi paznokciami. Wygląda to trochę śmiesznie jednak oszczędzi nam to koszmarnego  tradycyjnego zmywania paznokci i walki z rwącymi się wacikami. 


Z tak zawiniętymi palcami czekamy ok. 5 min (to też zależy ile warstw brokatowego lakieru mamy na paznokciu, im więcej warstw tym troszkę dłużej trzeba poczekać)
Ja zawsze czekam jakieś 3 min. (jestem strasznie niecierpliwą osobą) tylko potem jeszcze muszę przetrzeć paznokcie z resztek brokatu ale to już nie jest męczące bo wszystko super łatwo schodzi. 


I to koniec! Mam nadzieję, że ułatwi to życie tym to dziewczynom, które jeszcze o tej metodzie nie słyszały ;)

8 comments

Obsession czwartek, 12 stycznia, 2012

też tak zmywam moje ulubione glitterki :D

miss em czwartek, 12 stycznia, 2012

Tak najlepiej się zmywa każdy lakier, obojętnie czy brokat czy nie ;)

Lia czwartek, 12 stycznia, 2012

Ciekawy pomysł, muszę wypróbować kiedyś na zwykłym lakierze. :-)

Marzena czwartek, 12 stycznia, 2012

Dobrze wiedzieć ! Dzięki wielkie ...ja to zawsze się tak namęczę jak sobie paznokcie brokatowym lakierem pomaluje

Mallene czwartek, 12 stycznia, 2012

Też tak zmywam brokatowe lakiery :P

Zakręcony świat Wery czwartek, 12 stycznia, 2012

nigdy tego nie próbowałam, u mnie zmywacz z Biedronki daje radę:)

JealousJelly czwartek, 12 stycznia, 2012

znam ten sposób, ale jeszcze nie musiałam się do niego posuwać :D

Racja Pielęgnacja czwartek, 22 marca, 2012

nie próbowałam nigdy, nie wysusza to za bardzo skórek?

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!