Garnier BB Krem - Beauty Balm Perfector


W porywie zakupowego szału kupiłam krem BB od Garniera. Jakoś ostatnio nie mogę oprzeć się nowościom, a że cena była niska (19,90zł) postanowiłam wypróbować tą nowość Garniera, na którą nie ukrywam strasznie się napaliłam. 
Od razu zaznaczę, że nigdy nie miałam azjatyckiego kremu BB więc porównywać nie będę, chociaż domyślam się, że kremik BB Garniera koło prawdziwych BB kremów pewnie nawet nie leżał ;).

Oto co twierdzi producent:

 

Moja opinia: BB okropnie mnie zapchał i muszę się teraz ratować po nim..
Co do krycia to najbardziej mi na nim zależało, ale nic takiego nie otrzymałam. Ten krem to bardziej słaby krem tonizujący. Nawet lekkich przebarwień nie zakrywa, na co tak bardzo liczyłam. Producent pisze, że aby uzyskać mocniejsze krycie można nałożyć więcej niż jedną warstwę, w takim razie potrzebowałabym kilka takich warstw co się mija z celem, już lepiej kupić zwykły podkład. 
Do tego krem w strefie T powoduje okropne błyszczenie, trzeba dobrze przypudrować te miejsca, żeby jakoś wyglądało i można było wyjść do ludzi, jednak po ok. 3 godzinach znowu występuje świecenie.
Co do koloru (mam odcień 02 - cera jasna) który idealnie wtapia się w moją skórę.
A co mi się podoba w tym kremie? Bardzo przyjemny zapach. Krem daje także ładny efekt rozświetlenia, taki połysk, cera wydaje się promienna. Do tego krem jest dosyć gęsty, naprawdę ładnie nawilża i nie podkreśla suchych skórek. 


Czy polecam? Raczej nie, ale jak jesteście aż tak bardzo ciekawe to i tak kupicie. Krem moim zdaniem najbardziej nadaję się dla dziewczyn które nie potrzebują za dużo tuszować.
Ja swój zostawię chyba na okres wakacyjny, chociaż wtedy chyba będę się jeszcze bardziej świeciła, no cóż, zobaczy się ;)

Udanej niedzieli!

22 comments

Świat Wery niedziela, 19 lutego, 2012

ja mam testuję już 4 dzień i szału nie ma i nie będzie, miałam tez próbki BB azjatyckich, które tylko lepiej się trzymają na twarzy, ale tez słabo kryją:(

dżoana niedziela, 19 lutego, 2012

o to mnie zaskoczyłaś tymi azjatyckimi, miałam na nie ochotę po nieudanej przygodzie z Garnierem ale chyba się wstrzymam bo bez sensu w takim razie ;)

ejndzel niedziela, 19 lutego, 2012

Nie jestem przekonana do kosmetyków typu "pięć w jednym" itd.

Alieneczka niedziela, 19 lutego, 2012

tak myślałam, że Garnier nie podoła... a BB to tylko chwyt reklamowy :/
z BB cream'ów przetestuj: Missha Perfect Cover :) jest rewelacyjny! dobrze kryje (mnie lepiej niż choćby wychwalany Revlon Colorstay), zero błyszczenia a też mam mieszaną skórę.. i mogłabym tak pisać i pisać :) więcej u mnie na blogu :)

Alieneczka niedziela, 19 lutego, 2012

no nie wszystkie dobrze kryją... nie takie ich zadanie :) ale są wyjątki... o którym niżej wspomniałam :)

anne-mademoiselle niedziela, 19 lutego, 2012

Ja jestem ciekawa tego kremu, ale na 100% go nie kupię.

Edyta Joanna niedziela, 19 lutego, 2012

też mnie nęcił ten krem, ale skoro w ogóle nie kryje to nie dla mnie.

MintElegance niedziela, 19 lutego, 2012

i tak nie chciałam kupić tego kremu:)

naturaipiekno niedziela, 19 lutego, 2012

ogólnie wolę zwykły podkład:) te bb kremy to fajna opcja na lato:)

JealousJelly niedziela, 19 lutego, 2012

Właśnie ten krem mnie od jakiegoś czasu bardzo interesuje i dzięki Twojej opinie bardzo się zastanowię przed kupnem :)

elpiss niedziela, 19 lutego, 2012

widziałam ostatnio reklamę tego kremu i mnie zaciekawiła, hmm chyba jeszcze jednak przemyślę jego kupno.. może na lato ;)

anikowa101 poniedziałek, 20 lutego, 2012

Raczej nie wypróbuję. Jak zobaczyłam go pierwszy raz jeszcze jak nie był dostępny w sklepach to byłam bardzo ciekawa. Myślałam, że może z niego coś być. Ale teraz trafiam na same nie przychylne opinie.

nikki wtorek, 21 lutego, 2012

Byłam ciekawa jak się będzie sprawował, ale cieszę się, że się na niego nie skusiłam, bo jak widać to nic specjalnego.

AniołkowaDiablica sobota, 25 lutego, 2012

Interesujący blog;)
Obserwuje i zapraszam równiez do siebie;)
Pozdrawiam:*

alltheluxury sobota, 25 lutego, 2012

hej, gdzie za tyle kupilas? w promocji czy jak? ja czytalam, ze ten bb krem 50 zl kosztuje!

Paubia sobota, 25 lutego, 2012

Jeszcze nic pozytywnego o nim nie słyszałam. Bubelek.

alltheluxury niedziela, 26 lutego, 2012

dzięki za odpowiedź, sama napisałas jak to jest - mimo Twojej recenzji mam ochotę go spróbowac, boję się, ze jak trochę go bardziej rozreklamują to cena podskoczy, często tak jest, więc moze zaryzykuję? A poiwedz jeszcze, masz odcien 02-light, to w takim razie 01 jest jasniejszy czy ciemniejszy? czy jak to jest z tymi kolorami? bo domyslam sie, ze sa tylko dwa rozroznienia na jasna i ciemna karnacje?

Dagusia niedziela, 26 lutego, 2012

a ja chyba raczej wypróbuję ;) mi nie zależy na kryciu ale właśnie na rozświetleniu. fajny blog będę obserwować i zaglądać i liczę na to samo ;) miłego dnia

Dagusia niedziela, 26 lutego, 2012

i obserwuję już ;)

LaFili niedziela, 04 marca, 2012

Widzę, że mamy podobny gust co do kosmetyków. Wręcz pragnęłam tego kremu ale po Twojej recenzji zapał ostygł i będą pieniążki na co innego ;D

Zyskowa piątek, 09 marca, 2012

No cóż kochana, BB kremy słabo kryją, ale mają sprawić, że po pewnym czasie takie lekkie wyrównanie kolorytu naszej skóry będzie wystarczające, ten krem raczej tego nie sprawi. Pozdrawiam

Justyna Giera sobota, 14 kwietnia, 2012

a ja miałam na niego ochotę ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!