Isana - Suchy Szampon


Suchy szampon od Isany to mój pierwszy tego typu kosmetyk. Na początku kiedy usłyszałam o suchym szamponie nie wierzyłam, tzn podeszłam do tego ze sporą rezerwą bo nie uwierzyłam, że coś może zastąpić zwykłe mycie włosów. Mycie na sucho...była to dla mnie prawie abstrakcja. Ale jakoś w przypływie chwili i tego, że muszę walczyć z przetłuszczającą się grzywką postanowiłam kupić taki wynalazek. Wybrałam szampon Isany ze względu na cenę (niecałe 10zł) i producenta. I co? To był strzał w dziesiątkę!

Od producenta:

Moja opinia: Szampon zaskoczył mnie bardzo pozytywnie i dzięki niemu zmieniłam swoje zdanie na temat tego typu produktów. 
Co robi na moich włosach?
- unosi u nasady
- włosy faktycznie wyglądają na świeże i do tego ładnie pachną
- odświeża włosy (jednak jest to taka pielęgnacja w międzyczasie u mnie efekt odświeżonych włosów utrzymuje się tak ok. 8 godzin, potem trzeba już włosy umyć bo nie zastąpi to normalnego mycia włosów)
- nie podrażnia


Szampon wygląda jak zwykły dezodorant, na dozowniku osiada się biały osad. A co do wydajności, to używam tego produktu czasami tak od 3 tygodni i ubytek jest znikomy.

A tak wygląda po psiknięciu na rękę. Jest to zwykły biały proszek. Czasem zdarza się zostawi mi na moich blond włosach biały nalot i wyglądam jak siwa babcia ;) ale wystarczy dobrze wyczesać włoski i po sprawie.


Jestem z produktu bardzo zadowolona. Idealne rozwiązanie kiedy chcemy odświeżyć włosy w ciągu dnia lub na wieczór albo po prostu nie mamy czasu na umycie włosów. Jednak musimy wiedzieć, że jest to rozwiązanie na góra dzień, chociaż to pewnie też zależy od włosów, jak pisałam u mnie to jest na ok. 8 godz. 
Tak więc mogę wam z czystym sumieniem polecić ten szampon! Jest to super rozwiązanie w sytuacjach awaryjnych.

13 comments

mart_91 niedziela, 12 lutego, 2012

Dziękuję za komentarz i obserwowanie mojego bloga:) Ja nigdy nie używałam suchych szamponów...boję się tego białego nalotu, na ciemnych włosach wyglądałoby to tragicznie:]

MintElegance niedziela, 12 lutego, 2012

nigdy nie miałam suchego szamponu, ale coraz częściej myślę czy by takowego nie kupić:)

Ewelinka niedziela, 12 lutego, 2012

Uwielbiam suche szampony, miałam już kilka i ten jak na razie najtańszy i najlepszy ;). Nawet jak mam świeże włosy to go używam, żeby trochę je unieść u nasady ;)

Tishak niedziela, 12 lutego, 2012

zdecydowanie muszę go wypróbować :)

MakeUpHolics niedziela, 12 lutego, 2012

Lubię suche szampony, przetestowałam kilka :) ale aby nie przesadzić! ;)

zakręcony świat Wery niedziela, 12 lutego, 2012

chyba nie dla mnie, nie jestem przekonana

anne-mademoiselle niedziela, 12 lutego, 2012

Zachęcająca recenzja. Czasem rano nie budzi mnie alarm w komórce z niewiadomych przyczyn i wtedy przydałby mi się taki szampon.

naturaipiekno niedziela, 12 lutego, 2012

miałam- idealny na długą jazdę samochodem czy autobusem kiedy nie ma gdzie umyć głowy:P na codzień jednak wole tradycyjnie- woda i szampon:P

ankas niedziela, 12 lutego, 2012

Żałuję, że nie kupiłam, przy najbliższej okazji to zrobię;)

ana środa, 15 lutego, 2012

hmmm..nigdy nie miałam suchych szamponów, masz rację że w sytuacjach awaryjnych to niezłe rozwiązanie.

Beata piątek, 17 lutego, 2012

Właśnie przymierzałam się do zakupu suchego szamponu ale nie wiedziałam że ISANA też ma je w swojej ofercie. No i ta cena.... Muszę koniecznie wypróbować. Pozdrawiam

Meraja sobota, 18 lutego, 2012

kolejny raz czytam opinię i znając mnie kolejny raz zapomnę kupić do jak będę w Rossmannie :)

Nika_87 sobota, 19 maja, 2012

fajnie,że udało mi się znaleść recenzje jakiegos suchego szamponu, a do tego taniej Isany. Kusisz,kupie po weekendzie bo tez mam mega problem z grzywką:/
obserwuje. Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!