TAG: Nigdy nie wychodzę z domu bez...


ZASADY:
1. Podaj 5 produktów kosmetycznych włącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie)
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom 

Mnie otagowała anne-mademoiselle. Bardzo Ci dziękuję Kochana za zaproszenie do zabawy!

W tagu nie uwzględniam podstawowej pielęgnacji, czyli kremów ;)
Nigdy nie myślałam, żeby ograniczyć swoje kosmetyki do 5 takim must have. Maluję się używając wielu kosmetyków, często nie stosuje zawsze tych samych produktów.
Jednak gdybym miała się ograniczyć z pewnością byłyby to:


Puder  
Rimmel Stay Matte, Pressed Powder - Mogę wyjść bez podkładu ale bez pudru już nie. Musze zmatowić buzie i ujednolicić kolor.
Róż  
Wibo, Róż z jedwabiem i witaminą E - Zawsze po prostu zawsze muszę musnąć twarz odrobiną różu.
Tusz  
Catrice, Lashes to Kill -  Tusz to moja podstawa. Zawsze musi być jak wychodzę z domu. Mam długie rzęski ale niestety jasne więc muszę jakoś podkreślić oko tuszem. Może to śmieszne ale jak wyjdę bez tuszu to czuję się jakaś goła ;)
Korektor  
Dermacol, Make-up cover - Jak nie zastosuję podkładu to korektor musi być. Trzeba w końcu jakoś zakryć drobne niedoskonałości.
Usta  
Carmex - ani rusz bez Carmexu, a zwłaszcza w takie mrozy!


A do dalszej zabawy zapraszam:

7 comments

MintElegance piątek, 03 lutego, 2012

dziękuję za otagowanie, miło mi:)
chętnie odpowiem na ten tag:)

Kosmetycznaodyseja piątek, 03 lutego, 2012

Też nie wychodzę bez carmexu:)

anne-mademoiselle piątek, 03 lutego, 2012

Nie ma za co :) chętnie przeczytałam bez czego nie ruszasz się z domu i zauważyłam, że mamy podobne priorytety :)

Wewelika sobota, 04 lutego, 2012

Dziękuję serdecznie za otagowanie :) Z chęcią odpowiem, pozdrawiam :)

apteka marzenie sobota, 04 lutego, 2012

ja to się boję wychodzić z domu bez czegos ochronnego na ustach :D

wildenx3 wtorek, 14 lutego, 2012

dziękuję :*

IzuśkaxD niedziela, 01 kwietnia, 2012

mam tn róż i bardzo go lubie ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!