Valentines nails!!


Jak wiecie niedługo walentynki, nie sposób nie zauważyć w sklepach walentynkowego szału promocji, prezentów i dekoracji wszelkiego rodzaju. Jak dla mnie to jest jedna wielka nachalna komercja. Jednak nie przeszłam obok niej obojętna i jej uległam wykorzystując zbliżające się walentynki jako drobną inspirację. W związku z tym dzisiaj przygotowałam dla Was delikatny walentynkowy wzorek na paznokciach. 


Takie paznokcie bardzo łatwo wykonać. Robimy jakby frencha tylko, że tworzymy serducho a nie zwykłą kreskę na końcu paznokcia i to cała filozofia.

12 comments

JealousJelly sobota, 04 lutego, 2012

widziałam kiedyś podobne bardzo, tylko serduszko było obrysowane białą obwódką :) Twój mani też wygląda bardzo ładnie, może sama coś takiego zrobię na walentynki :)

paulus6c sobota, 04 lutego, 2012

Ślicznie :))

Ewelinka sobota, 04 lutego, 2012

fajny pomysł ;)

Gray sobota, 04 lutego, 2012

Świetny pomysł ;) Muszę poćwiczyć.

MintElegance sobota, 04 lutego, 2012

bardzo ładne:)

izusiaizusjja sobota, 04 lutego, 2012

he świetny pomysł :D

anne-mademoiselle sobota, 04 lutego, 2012

Bardzo fajny pomysł :D z moją precyzją jednak a raczej jej brakiem na pewno się nie uda :P

naturaipiekno poniedziałek, 06 lutego, 2012

piękne :) chyba na walentynki wykorzystam Twój pomysł :)

kadik wtorek, 07 lutego, 2012

paznokcie idealne!

anikowa101 czwartek, 09 lutego, 2012

Extra pomysł!

crazy-fashion czwartek, 09 lutego, 2012

super paznokcie ; ))

wildenx3 piątek, 10 lutego, 2012

fajny pomysł ^^
ślicznie wyglądają :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!