Walentynkowe muffinki! ♥


Chciałabym się pochwalić moim prezentem a raczej wypiekiem dla mojego Tż z okazji Walentynek. Mój mężczyzna ostatnio rzadko zagląda na mojego bloga więc mam nadzieję, że niczym nie ryzykuje umieszczając tego posta teraz, bo niespodziankę dostanie dopiero dzisiaj wieczorem. 


Jestem z siebie ogromnie dumna, bo wyszły prawie tak jak chciałam. Przepis na muffinki bardzo łatwo znaleźć w internecie. Zachęcam Was, zróbcie sobie takie babeczki albo obdarujcie nimi kogoś. Robiąc je bardzo fantastycznie zleciał mi czas a do tego jaką miałam satysfakcję po zrobieniu!


Udanych Walentynek Kochane!!!
Macie jakieś plany na walentynki? Jakieś niespodzianki dla Waszych Tż?

19 comments

JealousJelly wtorek, 14 lutego, 2012

Smacznego ! :)
Źle może napisałam ;D Chodziło mi, że dopiero po 20 lutym zobaczę moją paczuszkę :D

naturaipiekno wtorek, 14 lutego, 2012

pięknie Ci wyszło:) smacznego :)

Świat Wery wtorek, 14 lutego, 2012

smakowite
dziewczyny piszą, że w sklepach po 4-5zł czasem są i zostaje sama strona firmy

Wewelika wtorek, 14 lutego, 2012

piękne są! :)

Helen wtorek, 14 lutego, 2012

Świetny prezent, na pewno się ucieszy:)

dżoana wtorek, 14 lutego, 2012

to muszę się uważnie rozejrzeć ;)

Complicated3 wtorek, 14 lutego, 2012

ojej pysznie ;) ja nie zdążyłam nic przygotować :(

Edyta Joanna wtorek, 14 lutego, 2012

Wyglądają bardzo zachęcająco, może ja też spróbuję upiec:)

wildenx3 wtorek, 14 lutego, 2012

wyglądają przepysznie :)

anikowa101 wtorek, 14 lutego, 2012

Mniam, mniam :) Daj chociaż jedną :P


Miłego dnia! ♥

anne-mademoiselle wtorek, 14 lutego, 2012

Jaaakie pyszności! My zrobiliśmy razem obiad, ale szczerze mówiąc tak mu smakowało i danie tak szybko zniknęło z talerza, że nawet nie zdążyłam pomyśleć o zdjęciu :P

versatile wtorek, 14 lutego, 2012

Smakowicie wyglądają te muffiny! Oryginalny i niedrogi prezent na walentynki. Zawsze lepiej jest zrobić coś samemu od serca, niż kupić "gotowca" w sklepie :)

Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek ;)
www.public-reading.blogspot.com

MakeUpHolics wtorek, 14 lutego, 2012

świetne te wtopione serca czy jak tam to zrobiłaś :)

Malgorzata564 środa, 15 lutego, 2012

wyglądają smakowicie!!! ja do pieczenia niestety mam 2 lewe ręce!!

ana środa, 15 lutego, 2012

jakie piękności!
też jestem z Ciebie dumna, wyglądają jak z niesamowitej cukierni!

KajaMakefashion środa, 15 lutego, 2012

Smaka narobiłaś , mniammm :)

Kasia wtorek, 21 lutego, 2012

Sliczne!

kristi wtorek, 28 lutego, 2012

Świetnie Ci wyszły ;)

ruda piątek, 23 marca, 2012

Piękne muffiny! Ja tez piekę ze swym Ukochanym :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!