Zakupowy haul!


Moje ferie dobiegły końca i w tym tygodniu czy tego chciałam czy nie musiałam wrócić na uczelnie. Powroty po dniach wolnych są takie trudne! Te ferie mnie tak rozleniwiły, że nie wiem jak się zmuszę do czytania tekstów i bycia przygotowaną na każde zajęcia. Do tego już mam masę prezentacji do zrobienia. Żeby nie myśleć o uczelni, na poprawę humoru wybrałam się na zakupy, oczywiście kosmetyczne.   

Moje zakupy (głównie zamienniki aktualnie kończących się):


1. Rossmann, Fusswohl, Softening Lotion, krem wygładzający do stóp
2. Isana, Body Butter, Masło do ciała orzech włoski i mleko (ma cudowny zapach!)
3. Kamil, Krem do rąk i paznokci, soft & dry
4. Eveline, Extra Soft, Odżywczy krem do twarzy i ciała (krem jak na razie idealnie sprawdza się na tą pogodę do twarzy)
5. Isana, Woda brzozowa
6. Flos Lek, Winter Care, Pomadka ochronna do ust
7. W7, Lip Balm, Cherry (tak, musiałam go otworzyć od razu po wyjściu z Rossmanna ;))

I zakupy Biedronkowe:
Pierwszy raz kupiłam kosmetyki w Biedronce, skusiłam się dlatego, że wiele z Was poleca i chwali te produkty, do tego są w super niskiej cenie więc mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)


1. BeBeauty, Sól do kąpieli, miód i mleko
2. BeBeauty, Nawilżający żel do mycia twarzy

14 comments

Świat Wery sobota, 18 lutego, 2012

świetne zakupy, zaciekawiłaś mnie Eveline i Isana w okrągłych opakowaniach

aSHa sobota, 18 lutego, 2012

ostatnio też kupiłam żel do mycia twarzy z Biedry, mam nadzieję, że nie będę żałować zakupu - w końcu tyle osób zachwala te kosmetyki :)

dżoana sobota, 18 lutego, 2012

właśnie, ja z tego powodu się skusiłam na te kosmetyki ;)

MintElegance sobota, 18 lutego, 2012

też mam tą sól do kąpieli:) zastanawiałam się nad kupnem tego żelu beBeauty, ale odłożyłam na półkę...
nie widziałam tej wody brzozowej, na co jest dobra:)?

dżoana sobota, 18 lutego, 2012

woda brzozowa ogólnie jest dla włosów z łupieżem, ale czytałam, że dziewczyny stosują ją na porost wlosków, pojawia się dużo baby hair po niej ;)

Agnieszka sobota, 18 lutego, 2012

mialam do demakijażu z biedronki, a tego jeszcze nie używalam co nie oznacza, że nie spróbuje ;))

aSHa sobota, 18 lutego, 2012

zapraszam do zabawy :) zostałaś przeze mnie otagowana
http://cudmiodimalinka.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

sia sobota, 18 lutego, 2012

muszę kupić to masło isany :)

przyjemne-z-pożytecznym sobota, 18 lutego, 2012

polowałam na tę sól do kąpieli jednak w mojej Biedronce już ich nie było .. może się pojawią jeszcze?! jeżeli tak to na pewno się skuszę ;d

anne-mademoiselle sobota, 18 lutego, 2012

Daj znać jak sprawdzi się sól do kąpieli. Medytowałam nad nią ostatnio.

kosmetoholiczka_1919 sobota, 18 lutego, 2012

Właśnie kupiłam sobie dzisiaj tą wodę brzozową Isana, zobaczymy jak sie będzie sprawowała ;)

anikowa101 poniedziałek, 20 lutego, 2012

Jestem ciekawa tej soli do kąpieli :)

Helen wtorek, 21 lutego, 2012

Mam ten balsam Eveline i słabo nawilża.

Meraja sobota, 03 marca, 2012

Mam to masełko i dla mnie zapach jest mocno duszący, co nie zmienia faktu, że jak się wywietrzy potem mieszkanie to jest super ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!