Bell, Multi Mineral, Anti-Age Concealer


Dzisiaj chcę Wam przedstawić produkt, z którego korzystam zawsze przy wykonywaniu makijażu. Jest to  korektor w płynie z minerałami od Bell. Korektor taki był mi potrzebny w walce z cieniami pod oczami, które nie są bardzo straszne, ale ja wolę je ukryć (powodem ich powstawania jest oczywiście zmęczenie, siedzenie przed komputerem, mało snu), a biorąc pod uwagę delikatną skórę w tym miejscu szukałam czegoś naprawdę dobrego i nie ciężkiego. Bell stanął na wysokości zadania i jest teraz zawsze w mojej kosmetyczce.


Korektor Bell jest dostępny w dwóch odcieniach. Ja jestem wierna odcieniowi numer 2, jest to odcień stonowanego beżu, natomiast numer 1 jest bardzo jasny i wpada lekko w róż. 

Opinia producenta: Skutecznie tuszuje oznaki zmęczenia i sine obwódki pod oczami. Rozświetla, daje efekt napiętej skóry. Połączenie aktywnych składników roślinnych takich jak; proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego tworzy Lift - Active Complex, który: lekko napina i rozświetla zmęczona skórę pod oczami, daje natychmiastowy efekt wygładzonych zmarszczek i wypoczętego oka. Zawiera filtr UVB.

Moja opinia: Korektor ma bardzo lekką półpłynną konsystencję, którą bardzo ławo daje się wklepać tam gdzie potrzeba. 
Co do krycia to mnie zadowala, jednak nie jest to mocne krycie, więc dla dziewczyn które naprawdę walczą z mocnymi cieniami nie jest odpowiedni.
To co mi się podoba najbardziej to trwałość, efekt rozświetlenia, takiej świeżości i to, że korektor nie wysusza delikatnej skóry pod oczami. 

           

Czy polecam? Jak najbardziej! Cena jest zachęcająca, około 10 zł. A korektor nadaje się idealnie pod oczy z powodu tego, że jest delikatny i nie wysusza, dodatkowo rozświetla i kryje niezbyt mocne cienie.

15 comments

ankas piątek, 02 marca, 2012

Bardzo lubię ten korektor:)

anne-mademoiselle piątek, 02 marca, 2012

O super :) na pewno wypróbuję.

bibelotka piątek, 02 marca, 2012

wygląda bardzo ciekawie:)

Wewelika piątek, 02 marca, 2012

już nie raz chciałam go kupić, ale jakoś go nie widzę w szafach Bell, chyba muszę się lepiej rozejrzeć ;)

zoila piątek, 02 marca, 2012

Bardzo lubię ten korektor

Dagusia piątek, 02 marca, 2012

ja nie używam korektorów ;) nie potrzebuję :)

Świat Wery piątek, 02 marca, 2012

ciekawy, chętnie bym spróbowała

Zusska piątek, 02 marca, 2012

Ja również, tani i daje z siebie to, co najlepsze. Na moje cienie jednak za słaby.

ilussia piątek, 02 marca, 2012

Mam go na swojej liście zakupowej, i nigdzie nie mogę go znaleźć.

ejndzel piątek, 02 marca, 2012

ja ciągle szukam ideału;) ale myślę, że ten wypróbuję

Edyta Joanna piątek, 02 marca, 2012

czytałam już sporo pozytywnych opinii o nim:)

naturaipiekno piątek, 02 marca, 2012

ja w końcu muszę go kupić bo czytam same pozytywy o nim:)

Meraja sobota, 03 marca, 2012

a ja ostatnio patrzyłam na niego i sobie myślę, a pewnie bubel... a tu jak piszesz perełka! wezmę następnym razem :)

aSHa sobota, 03 marca, 2012

bardzo chcę go wypróbować :)

BRAIN FOR SALE sobota, 03 marca, 2012

tego rozu majtkowego jednak wcale tak naprawde nie widac na twarzy tak jakby sie moglo wydawać :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!