Essence fix & matte! loose powder


Przygotowałam dla Wam recenzję mojego najlepszego odkrycia ostatnich miesięcy, czyli sypkiego pudru transparentnego od Essence. Puder ten stał się moim wybawieniem przed świeceniem się w strefie T, co mi się często zdarzało. Dzięki Essence mam pięknie utrwalony makijaż bez zbędnego świecenia się. 


Opinia producenta: Transparentny puder sypki fix & matte! ujednolica i matuje cerę. Zapewnia trwały makijaż, bez efektu świecenia się przez cały dzień. dopasowuje się do każdego odcienia cery. 

Moja opinia: Puder ma postać białego proszku, który nie powinien Was przerażać, bo wcale nie bieli twarzy! Puder mocno matuje, ujednolica i faktycznie utrwala makijaż, nawet cały dzień na uczelni mu nie straszny. Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo nie myślałam, że za niewielkie pieniądze mogę uzyskać efekt jedwabistej cery.
No a teraz minusy. Nie podoba mi się opakowanie z którego wysypuje się czasem puder, a także to, że czasem puder może podkreślać suche skórki więc trzeba dobrze nawilżać buzie. 


Polecam? Oczywiście, że tak! Super produkt za niewielką cenę (ok 15 zł).

18 comments

Dagusia niedziela, 04 marca, 2012

fajny :) trzeba będzie wypróbować :) buziaki :*

JealousJelly niedziela, 04 marca, 2012

mam go i to też mój ulubieniec :) Ja go lubię nakładać puszkiem, bo pędzlem jakoś się sypie za bardzo

dżoana niedziela, 04 marca, 2012

spróbuje z puszkiem, dzięki za pomysł ;)

mart_91 niedziela, 04 marca, 2012

Ja go uwielbiam:) choć ostatnio gdzieś dziewczyny podały jego skład to się przeraziłam, ale działa super:)

zoila niedziela, 04 marca, 2012

Lubię jego matowienie

Meraja niedziela, 04 marca, 2012

o! nie mam, ale jak kiedyś tam wykończę swój kolorowy/przerzucę się w końcu na podkład/będą chcieli wycofać go ze sprzedaży to podejrzewam, że zakupię :)

naturaipiekno niedziela, 04 marca, 2012

ja mam taki biały jeden ale jak go wykończę to na pewno kupię ten :)

aSHa poniedziałek, 05 marca, 2012

mam nadzieję, że go kiedyś kupię :)

kosmetoholiczka_1919 poniedziałek, 05 marca, 2012

Mam ochotę na ten puder, bo same dobre recenzje na jego temat czytam ;)

Niiunia.. poniedziałek, 05 marca, 2012

super :)

zapraszam

http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

Ania poniedziałek, 05 marca, 2012

chciałam kupić puder transparentny z My Secret, ale chyba przerzucę się na essence:D
dziękuję za słowa wsparcia :)

kataszka poniedziałek, 05 marca, 2012

fajny puder!

Justyna poniedziałek, 05 marca, 2012

Kurcze może go wypróbuję :) ja polecam puder Kryolan ryżowy :) Jest super!

hoshi777 wtorek, 06 marca, 2012

W obecnej chwili pudrów ci u mnie dostatek, ale w przyszłości będę go miała na uwadze:)

bibelotka środa, 07 marca, 2012

brzmi bardzo ciekawie! i za tą cene!

ejndzel środa, 07 marca, 2012

muszę na niego zwrócić uwagę:)

naturaipiekno czwartek, 08 marca, 2012

słyszałam o nim dużo dobrego:)

CosmCocoPaula piątek, 09 marca, 2012

Posiadam ten puder. Makijaż po nim trzyma się długo, ale ja się i tak święcę, muszę robić 2 poprawki w ciągu dnia... ale ja mam mieszaną cerę, ze skłonnością do świecenia w linii T.
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!