Kolejne zakupy? Czemu nie!


Chcę Wam pokazać moje zakupy z tego tygodnia z których jestem tak bardzo zadowolona. Na niektóre z tych produktów czaiłam się dosyć długo bo jakoś nie było okazji kupić albo po prostu w sklepie/drogerii zapominałam ;-)


Moja miłość do produktów Kallos dalej trwa i do kolekcji przybyła Nawilżająca odżywka do włosów, która zawiera peptydy, witaminy pochodzące ze zbóż i łodyg bambusa.
I perełka którą odkryłam w osiedlowej drogerii czyli Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym od Marion, użyłam dopiero raz ale jestem zachwycona zapachem i składem. Teraz w planach mam kupić serum z tej serii z olejkiem arganowym. 
I coś na ochronę końcówek włosów - Serum wygładzająco regenerujące do końcówek włosów (zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne) od Joanny.  


Tusz Rimmel Extra WOW Lash, miałam bardzo dawno inną wersję tego tuszu - Extra Super Lash i byłam bardzo zadowolona więc postanowiłam wypróbować i tą wersję, trochę z sentymentu.
I róż do którego bardzo długo się przymierzałam Paese - Rozświetlający róż do policzków nr. 33. Jestem bardzo z niego zadowolona, jest taki świeży i wiosenny do tego pachnie nieziemsko! 


Olejek pielęgnujący Babydream, kupiony pod wpływem promocji, jeszcze nie wiem do czego będę go stosować, pewnie do ciała i włosów.   
Potrzebowałam też jakiegoś kremu tonizującego, bo chcę przestać używać podkłady i padło na Alterra Krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej, brzoskwiniowy.


Dostałam też mnóstwo próbek, co mi się rzadko zdarza, więc mam duuuużo do testowania ;) 

15 comments

zoila czwartek, 22 marca, 2012

Róż wygląda apetycznie :D

Kasiek czwartek, 22 marca, 2012

czekam na recenzję serum z Joanny i lekkiej odżywki z Mariona :)

Kamyczek czwartek, 22 marca, 2012

chętnie przeczytam o tym serum do końcówek :)

Edyta Joanna czwartek, 22 marca, 2012

podobno róże z Paese są bardzo dobre jakościowo:)

MintElegance czwartek, 22 marca, 2012

ciekawa jestem tej odżywki marion :)

JealousJelly czwartek, 22 marca, 2012

miałam ten róż, ładnie się nim malowało, ale uważaj bo się kruszy bardzo szybko...

Beauty Wizaż czwartek, 22 marca, 2012

śliczny ten róż :)

STO%SOBĄ czwartek, 22 marca, 2012

Fajny tusz nie mialam takiego jeszcze ;/

Dagusia czwartek, 22 marca, 2012

pragnę tego tuszu :D

mam szampon z Baby bardzo dobry :) a olejek ostatnio kupiła moja babcia muszę jej zapytać i jak będzie dobry to też kupię

naturaipiekno czwartek, 22 marca, 2012

róże paese są bardzo fajne :D

kosmetoholiczka_1919 czwartek, 22 marca, 2012

Czekam na recenzje tego różu Paese i serum Joanny, bo mam ochotę na te kosmetyki ;)

Świat Wery czwartek, 22 marca, 2012

spore i fajne zakupy:)

hoshi777 czwartek, 22 marca, 2012

Ale piękne zdobycze:) Ta odżywka z Kallos wygląda interesująco:)

Ewelina piątek, 23 marca, 2012

Hej, zaciekawil mnie ten tusz bo... mam taki sam. Jestem ciekawa jaka jest Twoja opinia na ten temat bo mi sie strasznie krusszy i skleja rzesy ;/ nie wiem co z nim nie tak ale akurat ten model z rimmela mi nie przypasowal :)

dżoana piątek, 23 marca, 2012

ja tez jestem ciekawa, czy będzie dobra, dlatego biorę się ostro za testowanie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!