Moje lakiery na wiosnę i lato!


Wiosna zbliża się wielkimi krokami dlatego chce Wam pokazać lakiery które będą gościć u mnie na paznokciach bardzo często. 
Jak wiadomo w tym sezonie królują pastele, więc i u mnie ich nie zabraknie, jednak stawiam bardziej na wyraziste kolory, najbardziej na wszystkiego rodzaju odcienie różu. 


Ostatnio mam obsesję na punkcie wszelkiego rodzaju różu i w sezonie będą go nosić bardzo często! Już się nie mogę doczekać na malowanie paznokci neonowym różem od Golden Rose, który będzie pięknie podkreślał opaleniznę.


W tę wiosnę, spróbuje się przekonać do noszenia żółtych paznokci bo jakoś zawsze uważałam, że ten kolor jest nie dla mnie.


Niebieskie paznokcie u każdego wyglądają super, więc nie zabraknie ich i u mnie na paznokciach w tym sezonie. Natomiast miętowe odcienie już od poprzedniego sezonu były modne, w tym także są jak najbardziej na topie, z czego się bardzo cieszę, bo uwielbiam ten kolor!


Dla ozdoby bardzo kolorowy w wiosennych kolorach topper Essence, który idealnie będzie się nadawał do urozmaicenia zwykłych paznokci i miętowy pękacz od Vipery.

Macie jakieś ulubione kolory na wiosnę i lato? 

32 comments

AsKier niedziela, 18 marca, 2012

Ja mam wszystkich lakierów chyba 12, a Ty!? ;p Na wiosnę 22 o ile dobrze się naliczyłam! Szaleństwo ;p

STO%SOBĄ niedziela, 18 marca, 2012

Piękne kolory:)

dżoana niedziela, 18 marca, 2012

nie liczyłam wszystkich swoich lakierów ;)
to chyba uzależnienie bo cięgle kupuję jakiś nowy ;)

Noncaries niedziela, 18 marca, 2012

Chyba też będę musiała wypróbować żółty. Bardzo oryginalnie bo było. Dziękuję za inspirację.

mart_91 niedziela, 18 marca, 2012

Zdecydowanie kolory jakie lubię:) Teraz szukam mięty idealnej, możesz coś polecić?

Catherine niedziela, 18 marca, 2012

Podoba mi się wibo ten ciemniejszy niebieski.

Po prostu Dżoana :))) niedziela, 18 marca, 2012

śliczne kolory pastelowa zieleń safari jest super ! :)

Ania :) niedziela, 18 marca, 2012

Śliczne kolorki :)

bree niedziela, 18 marca, 2012

Ładna kolekcja! Obserwujemy?

Viola niedziela, 18 marca, 2012

ale masz dużo lakierów ! :)
Baardzo ładne kolory... Najładniejszy różowy ten na 1 zdjęciu po lewej i żółte :)
Zapraszam do mnie :)

Bordowe Szpilki niedziela, 18 marca, 2012

Mam ten jeden z żółtych lakierków:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Dagusia niedziela, 18 marca, 2012

też jestem uzależniona od kupowania lakierów :D śliczne są te Twoje ;)

mespeel niedziela, 18 marca, 2012

obserwuję :*
lakiery są cuuuudne!

introvertx. niedziela, 18 marca, 2012

świetne kolory! na wiosnę pewnie będę malować na jakieś żywe kolory :D

Czerwona Pomadka niedziela, 18 marca, 2012

Ale kolekcja, najbardziej w oko wpadły mi te dwa niebieskie z Wibo :)

czokomorena niedziela, 18 marca, 2012

widzę kilka perełek w sam raz na lato i wiosnę !

Świat Wery niedziela, 18 marca, 2012

u mnie czerwieni koniecznie:)

Zosia niedziela, 18 marca, 2012

mam taki sam różowy odblaskowy i jest wygląda rewelacyjnie!
zapraszam do obserwacji:)

Kamcia2306 niedziela, 18 marca, 2012

Ja też uwielbiam róże i tylko czekam na słoneczne dni ♥ A zółty spróbuj na stopach ;)

CosmCocoPaula niedziela, 18 marca, 2012

Aaaaa lakieryyyy <3 widzę, że mam trochę podobnych :D Też muszę zrobić posta o moich kolorkach :)

A ombre mi się już troszkę znudziło, teraz będą pasemka :) Swoją drogą marzy mi się znowy blond :)

Pozdrawiam

Łowczyni niedziela, 18 marca, 2012

U mnie w tym sezownie prawdopodobnie będe królowały po prostu pastele :))

Beauty Wizaż poniedziałek, 19 marca, 2012

dużo ładnych kolorów, te miętowe najbardziej do mnie przemawiają :)

CosmCocoPaula poniedziałek, 19 marca, 2012

Ten jasny pomarańcz jest z zeszłego roku trochę mam już go malutko, intensywnie był używany :D

white-innocent91 wtorek, 20 marca, 2012

Świetne kolorki ;)! Najbardziej podobają mi się róże ;).

+ Dodaję do obserwowanych, spodobał mi się Twój blog ;).

Dominika środa, 21 marca, 2012

Mam sporo lakierów, ale raczej w ciemniejszych odcieniach, bo nie lubię kolorów rzucających się w oczy. Teraz jednam będę musiała zainwestować chyba w jakieś szałowe kolorki, bo jak widzę, te są teraz na topie ;D

CosmCocoPaula środa, 21 marca, 2012

Zapraszam Cię do zabawy :)
Tag: "Muszę to mieć!". Więcej szczegółów: http://cosmcocopaula.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

Viola czwartek, 22 marca, 2012

Niezła kolekcja lakierów ! :)

Eva piątek, 23 marca, 2012

jejciu jakie piękne! :) Pozazdrościć kolekcji :)

Pozdrawiam!


eva-style.blogspot.com

MadzikSmile sobota, 24 marca, 2012

Śliczne lakiery! :)
Świetny blog, aż dodam się do obserwatorów co mi tam! :)
Zapraszam do mnie na blog, również piszę o kosmetykach! :)
http://i-think-about-cosmetics.blogspot.com/
Pozdrawiam. :3

Beauty Wizaż czwartek, 29 marca, 2012

lakiery Golden Rose bardzo lubię tanie i ogromny wybór :))

Kaja sobota, 07 kwietnia, 2012

śliczne kolorki :)

tamit24 piątek, 05 kwietnia, 2013

brakuje tylko wiosny za oknem!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!