Na poprawę humoru - zakupy (nie tylko kosmetyczne)


Ten tydzień był dla mnie wyjątkowo ciężki, jednak wielką radość sprawiło mi kiedy zobaczyłam, że mój licznik odwiedzin przekroczył 10 tysięcy! Do tego już zbliżam się do 100 obserwatorów! Baaaardzo Wam dziękuję za to!!! Daje mi to niesamowicie dużo radości, że komuś się podoba to co robię, no i motywuje do dalszej pracy. 

Czas na moje zakupy:

Końcówka kolekcji czyli tusz Catrice Glamorous Volume Mascara 
Tusz Essence Get Big! Lashes Volume boost Mascara
Olejek Alterra Brzoza i Pomarańcza, który będzie miał inne zastosowanie niż do skóry. Będę nim olejowała sobie włoski, mam nadzieję, że będzie jakiś efekt.
Lakier Essence colour & go nr. 63 Think pink, kolor mi się niesamowicie podoba i będę go teraz w okresie wiosennym pewnie często używała.
Sonda do paznokci Essence 

Dodatki z h&m:

W związku z tym, że zrobiło się ciepło i sezon wakacyjny coraz bliżej postanowiłam zaopatrzyć się w nową biżuterię. Jak widać na zdjęciu bardzo polubiłam zestawienie złota z czarnym jeżeli chodzi o dodatki. 

18 comments

STO%SOBĄ sobota, 17 marca, 2012

śliczne okulary :)

Secret garden sobota, 17 marca, 2012

świetny kolor lakieru;)

minxie91 sobota, 17 marca, 2012

koniecznie pokaz jak tusz wyglada na rzesach;)

Kamyczek sobota, 17 marca, 2012

lakier :)) widać że wiosna idzie:)

Noncaries sobota, 17 marca, 2012

Kotku przeczytaj sobie wczesniejsza notke.. To nie sa moje nautralne włosy, ale bedą takie proste przez najbliższe 3 miesiące.. :)

mart_91 sobota, 17 marca, 2012

Ja też bardzo lubię połączenie czerni i złota:)

Dagusia sobota, 17 marca, 2012

czekam na recenzję tuszu ;)

piękne okulary ♥

Ania :) sobota, 17 marca, 2012

Mam olejek z alterry i jestem z niego baardzo zadowolona :)

kosmetoholiczka_1919 sobota, 17 marca, 2012

Mam ten olejek Alterra, ale Granat i Aloes i uwielbiam go, stosuję właśnie na włosy ;)

Ania sobota, 17 marca, 2012

kolor lakiery cudowny :) idealny na sezon wiosna/lato :)

naturaipiekno sobota, 17 marca, 2012

świetne zakupy:)

Świat Wery sobota, 17 marca, 2012

świetne zakupy, o jak nie przepadam za biżuterią ta bransoletka bardzo mi się podoba:)

snow sobota, 17 marca, 2012

bardzo fajne zakupy :)

Noncaries sobota, 17 marca, 2012

W ten olejek też zamierzam się zaopatrzyć.. a okularki są bardzo ładne.

katarina555 sobota, 17 marca, 2012

Śliczna bransoletka.

mespeel niedziela, 18 marca, 2012

super! oddaj mi ten różowy lakier i bransoletkę :)
masz może ochotę się poobserwować? buziaki ;)

Say me Justine niedziela, 18 marca, 2012

Zloty z czarnym to swietna kombinacja, super bransoletka!
Pozdrawiam!
www.saymejustine.blogspot.com

Beauty Wizaż poniedziałek, 19 marca, 2012

podobny lakier wrzuciłam ostatnio do koszyka, czeka na premierę na pazurach :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!