Nowości kosmetyczne!



Nowy miesiąc się zaczął więc jak tu się nie wybrać na zakupowe szaleństwo? Mam okropny nawyk wydawania prawie wszystkich pieniędzy na początku miesiąca co jest niedobre dla mojego portfela, który pod koniec miesiąca zaczyna świecić pustkami.  
No ale do rzeczy. Teraz pochwalę się swoimi zakupami kosmetycznymi:


Jako, że bardzo dobrze idzie mi zużywanie kosmetyków do włosów, bez wyrzutów sumienia kupiłam kosmetyki do włosów Kallos, jakoś mam ogromne zaufanie ich produktów. To co mi się w nich podoba to to, że są to produkty profesjonalne, które mają bardzo niskie ceny i są w zazwyczaj dużych opakowaniach po 1000ml. 
Kallos Crema al Latte - ukochana! to już moje 3 opakowanie i dalej jestem jej wierna.
Kallos, Shine Shampoo - waniliowy nabłyszczający szampon do włosów


Coś z limitki Essence czyli Circus Circus puder rozświetlający, z którego bardzo się cieszę bo nie spodziewałam się, że jeszcze go zastanę na półce z limitkami.
W ręce wpadł mi także nowy tusz od Essence Get Big! Lashes Volume Curl Mascara ma niesamowicie dużą szczoteczkę więc jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawował. 


Kolejna nowość Essence, quick dry topcoat - szybkoschnący lakier nawierzchniowy.
Essence, nail art Special effect topper - jest niesamowity! tyle kolorowych drobinek!
Golden Rose, lakier do paznokci z proteinami - jest to bardzo neonowy róż kupiony z myślą głównie o wakacjach, gdzie będzie się idealnie nadawał.
Lovely, Color Mania
Mam zdecydowanie problem z kupowaniem różowych lakierów do paznokci, mam już chyba każdy odcień różu. 


I na koniec Olay active hydrating - nawilżająca emulsja na dzień. Już od bardzo dawna chciałam ja kupić z powodu dobrych opinii o niej, a dzisiaj jak zobaczyłam że jest na nią promocja w Naturze ani chwili się nie zastanawiałam. 

No i to na tyle zakupów.
Miłego weekendu!

31 comments

AsKier sobota, 03 marca, 2012

Gdybyś mogła, to po przetestowaniu napisz recenzję tuszu tego essence ;) Obserwuję!

Dagusia sobota, 03 marca, 2012

witaj, również czekam na recenzję tuszu :D a lakiery piękne odcienie :)

daydreamerwoman. sobota, 03 marca, 2012

uwielbiam lakiery GR :)

mart_91 sobota, 03 marca, 2012

Super kolory lakierów:)

Ania sobota, 03 marca, 2012

neon Golden Rose jest cudowny! takie żywe kolory od lat królują na moich paznokciach w każde wakacje :)
Emulsja jest w porządku, kupiłam ją w wakacje, na ten okres nadaje się wspaniale, jest lekka o ślicznym zapachu, ten zapach kojarzy mi się z wakacjami, jest cudowny :) teraz jeszcze trochę go mam na dnie, ale zapach jest jakiś dziwny więc chyba go wywalę, być może termin przydatności się skończył :)

Kamyczek sobota, 03 marca, 2012

fajne zakupy:)

nie umiem się malować sobota, 03 marca, 2012

mam ten lakier essence z kolorowymi płatkami, ale musze przyznać, że na cudzych paznokciach bardziej mi sie podoba niz na moich własnych ;)

BRAIN FOR SALE sobota, 03 marca, 2012

ej, gdzie można kupić te kosmetyki kallos? bo bym kupila, ale sero nie wiem gdzie :D

snow sobota, 03 marca, 2012

świetne zakupy, ciekawa jestem tego szamponu kallos :)

Amoi sobota, 03 marca, 2012

świetne zdobycze ! ;)

zapraszam do mnie <3

anne-mademoiselle sobota, 03 marca, 2012

Świetne zakupy :) u mnie też właśnie na półkach w naturze gości ta limitowanka, ale rozświetlacza już nie ma:)

Wewelika sobota, 03 marca, 2012

ciekawa jestem jak się sprawdzi tusz :)

eM sobota, 03 marca, 2012

Olay active hydrating - nawilżająca emulsja na dzień jest świetna :) Lubię całą tą serię :)

Sleeping-beauty sobota, 03 marca, 2012

Ja przez pewien czas używałam tylko tuszu z duża szczoteczką (Avon) i muszę przyznać, że są świetne, niesamowicie rozdzielają rzęsy, podkręcają i nie zostawiają grudek :)
A jeśli chodzi o lakier z Essence ten z drobinkami to ładnie wygląda, ale okropnie się go zmywa i tu niezawodna jest metoda z folią :)
+ Obserwujemy? ;)

Świat Wery sobota, 03 marca, 2012

fajne nowości:)

crazy-fashion sobota, 03 marca, 2012

lakier z golden rose ma cudowny kolor < 3

naturaipiekno sobota, 03 marca, 2012

świetne zakupy i ile testowania :D

dżoana niedziela, 04 marca, 2012

recenzja będzie już niedługo! ;)

wypad niedziela, 04 marca, 2012

wlasnie widze ze to byl blad kuppujac ten krem bb. same niedobre opinie teraz.. a mozesz powiedziec czy zrobil ci cos zlego ze skora?

Zielone Serduszko niedziela, 04 marca, 2012

Fajny odcień lakieru GR ;)

hoshi777 niedziela, 04 marca, 2012

Ostatnio mam bzika na punkcie kupowania masek do włosów. Jednak tej z Kallos nigdzie (w sklepach stacjonarnych) nie mogłam dostać:(
Prowadzisz ciekawego bloga:) Cieszę się, że zajrzałaś do mnie, bo dzięki temu mogę śledzić Twoje wpisy. Pozdrawiam cieplutko:*

hoshi777 niedziela, 04 marca, 2012

Jeżeli masz ochotę to zapraszam na rozdanie http://hoshi777.blogspot.com/2012/03/oddam-w-dobre-rece-rozdanie.html

elpiss niedziela, 04 marca, 2012

piękne kolorki lakierów! jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat tej emulsji bo tez się nad nią zastanawiam! pozdrawiam

bibelotka niedziela, 04 marca, 2012

maseczk z kallosa są świetne :)

ZielonaKredka niedziela, 04 marca, 2012

świetne te lakiery ! ;D
fajna notka i blog ;)

zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

dżoana niedziela, 04 marca, 2012

dzięki! już niedługo pewnie będzie notka o emulsji :)

Noncaries niedziela, 04 marca, 2012

Miło mi, że wpadłaś do mnie i zostałaś obserwatorką. Ja również obserwuje Twojego bloga.
Maseczkę z kallosa mam u siebie i lakier z COLORMANI też tylko nie wiem czy ten sam odcień moj jest czrwony z połyskliwymi drobinkami, a Twoj chyba różowy jak dobrze widzę na zdjęciu.
Pozdrawiam

CosmCocoPaula piątek, 09 marca, 2012

A kiedy pojawiła się ta limitka Essence?

Detroit piątek, 09 marca, 2012

kallos latte - najlepsza :)

Kaja sobota, 10 marca, 2012

ciekawa jestem szamponu ;) świetne lakiery :)

Asia niedziela, 11 marca, 2012

Ten róż od Golden Rose - mmm... boski:)

a swoją drogą, ciekawa jestem tego Kallosa. Wypróbowałam już tyle rzeczy na swojej głowie, a ciągle szukam czegoś nowego, lepszego...

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!