Recenzja: Essence Get Big! Lashes Volume Curl Mascara


Wiele z Was prosiło mnie o recenzję nowego tuszu Essence Get Big! Lashes Volume Curl Mascara, więc szybko zabrałam się za testowanie, jak na razie użyłam tuszu kilka razy więc jest to moja początkowa opinia o tym produkcie.


Opinia producenta: Pogrubiająca i podkręcająca mascara. Dzięki oryginalnej wyprofilowanej mega szczoteczce twoje rzęsy natychmiast zostaną podkręcone od nasady aż po końce - już po pierwszej aplikacji. Elastyczna szczoteczka umożliwia maksymalny kontakt z rzęsami aby nadać im niepowtarzalną objętość i uwodzicielskie spojrzenie. 

Tusz na moich rzęsach po dwóch warstwach:

Moja opinia: Na początku moje pierwsze użycia tuszy kończyły się strasznym sklejeniem rzęs, jednak wypracowałam metodę - bardzo delikatnie nakładam tusz na rzęsy i tym samym unikam sklejenia.
Konsystencja tuszu jest jak dla mnie za rzadka, do tego nabiera się na szczoteczkę o wiele za dużo tuszu, przez co sporo tuszu się marnuje wycierając o chusteczkę.
Kolejnym minusem jest to, że robią się "kurze łapki" na końcach rzęs, przez co rzęsy wyglądają na plastikowe i sztuczne.
Co do podkręcenia to tusz spełnia swoją obietnicę, rzęsy są wyraźnie uniesione i podkręcone, pogrubienia natomiast nie zauważyłam. 


Czy polecam? Powiem szczerze, że nie jestem rozczarowana, czegoś takiego się spodziewałam, nie liczyłam na żadne cuda bo używając już kilku tuszy Essence efekt zazwyczaj był mierny i tak jest i tym razem. Tusz moim zdaniem jest przeciętny. Może jak trochę zgęstnieje będzie dużo lepszy, tak miałam z tuszem Essence I love Extreme.
Wypróbuję jeszcze wersję czarną, bo ona z tego co pamiętam jak oglądałam ją w drogerii nie nabierała zbyt dużo tuszu na szczoteczkę. 

26 comments

Dagusia czwartek, 08 marca, 2012

Hmm ale ślicznie wygląda na Twoich rzęsach ... dla mnie średni jest Multi Action- ot taki zwyklaczek. a inni zachwyty nad nim stosują. za to I love Extreme to cudo ;) ten też zapewne do mnie trafi :)

One_LoVe czwartek, 08 marca, 2012

bardzo ładnie wygląda na Twoich rzęsach! :) masz bardzo ładne oczy. :) obserwuję!

MintElegance czwartek, 08 marca, 2012

szukałam tuszu z taką szczoteczką, przejrzałam wszystkie w Naturze, ale tego nie było:(

zoila czwartek, 08 marca, 2012

ładnie wygląda na rzęsach :)

BlackFeather czwartek, 08 marca, 2012

Zainteresowałaś mnie tym tuszem, bo szukam czegoś co naprawdę podkręca rzęsy, a tusze z Essence akurat lubię :) No, ale na razie muszę dokończyć 3 inne :P

Amoi czwartek, 08 marca, 2012

super blog ! ;)) <33

obserwuję i zaprasza do mnie ;)

Olalaa czwartek, 08 marca, 2012

efekt naprawdę bajerancki:)

Meraja czwartek, 08 marca, 2012

nie przemawia do mnie szczoteczka, nie dla mnie klasyczne, jestem wierną fanką silikonowych ;)

naturaipiekno czwartek, 08 marca, 2012

a nie kruszy się nie zostawia pandy?

dżoana piątek, 09 marca, 2012

jak na razie nie ma ani pandy ani się nie kruszy ;)

CosmCocoPaula piątek, 09 marca, 2012

Trafia na moją listę MH !
Chociaż Ty chyba naturalnie masz długie, piękne rzęsy :)

CosmCocoPaula piątek, 09 marca, 2012

Dzięki, to po spinningu tam jadę i mam nadzieję, że coś zostało :D

daydreamerwoman. piątek, 09 marca, 2012

piękne oczyska:)

Ewelinka piątek, 09 marca, 2012

Bardzo fajnie wygląda na rzęsach. Jeej, ale masz śliczne oczy, też takie chcę ;)

fifidorea piątek, 09 marca, 2012

ja nie za bardzo lubię takie wygięte szczoteczki, ale efekt widzę super, to na pewno zasługa Twoich pięknych rzęs:)

CosmCocoPaula sobota, 10 marca, 2012

To fajna uczelnia, że istnieje możliwość wybrania sobie zajęć ruchowych :)

Rapuncela sobota, 10 marca, 2012

fajna recenzja :p

KajaMakefashion sobota, 10 marca, 2012

Na zdjęciu wygląda fajnie ;)

Czerwona Pomadka sobota, 10 marca, 2012

Ładnie wygląda na zdjęciu, bardzo naturalnie ;)

Noncaries sobota, 10 marca, 2012

Czy to są Twoje naturalnie rzęsy? Czy coś robisz, że są takie długie?

Noncaries sobota, 10 marca, 2012

A używałaś może rycyny? tzn olejku?

BRAIN FOR SALE sobota, 10 marca, 2012

ja się czaję teraz na tusz z revlona :) fajnie jest pakowany :D

Łowczyni niedziela, 11 marca, 2012

Kurczę kochana, ale ja widzę, że Ty masz takie super rzęsy, ze Tobie nie tzreba chyba tuszu działającego cuda:)

STO%SOBĄ niedziela, 11 marca, 2012

świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

Diva niedziela, 11 marca, 2012

Na Twoich rzęsach wygląda ślicznie !
Obserwujemy?:)

HiHi niedziela, 11 marca, 2012

Bardzo ładny efekt! Masz śliczne oczy :)
Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!