Sekrety mojej pielęgnacji


W związku z tym, że wiele z Was pyta się i chwali moje rzęsy chciałabym się z Wami podzielić swoją pielęgnacją dotyczącą rzęs ale też twarzy.

Jeżeli chodzi o rzęsy to codziennie na noc po demakijażu od jakiś 3 miesięcy nakładam palcem (przeczesuje i troszkę rozcieram, żeby dostała się na całe rzęsy jak i na linię rzęs) na rzęsy i trochę pod oczy zwykłą wazelinę. Wazelina działa bardzo odżywczo i nawilżająco. Ja używam wazeliny od Ziaji, której jestem wierna, stosuję ją na suche miejsca, usta no i rzęsy oczywiście. 
Stosowałam kiedyś długo i namiętnie olejek rycynowy na rzęsy i też się wydłużyły, ale wypadanie dalej było, więc o wiele lepsze efekty na moich rzęsach daje teraz wazelina.

Jakie zauważyłam efekty? 
Rzęsy stały się mocniejsze, do tego praktycznie nie wypadają, od czasu stosowania wypadło mi bardzo mało rzęs (chyba z 6 tylko). Zagęściły się w miejscach gdzie miałam luki, jest ich o wiele więcej niż było, no a co najważniejsze wydłużyły się!

A oto zdjęcia moich "golutkich" rzęs bez tuszu ;)

Teraz czas na to co robię ze swoją twarzą. Tak jak w wypadku rzęs codziennie na noc przemywam twarz wacikiem nasączonym w zwykłym mleku. O tej metodzie dowiedziałam się z wizaz.pl (tu link do tego wątku). Wiele dziewczyn przemywa twarz rano i wieczorem i po kilku minutach zmywa, jednak ja stosuje tylko raz dziennie - przemywam twarz na noc i zmywam dopiero rano, a potem dobrze nawilżam kremem. 

Jakie zauważyłam efekty?
Zauważyłam, że ubyło mi zaskórników, do tego praktycznie pozbyłam się problemu z niespodziankami na twarzy a jak wychodzą to bardzo szybko znikają. Do tego koloryt skóry zaczął się lekko wyrównywać a twarz zrobiła się bardzo gładka.
Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda po stosowaniu mleka niż na drogeryjnych wynalazkach. 

Próbowałyście jakiejś metody? A może Wy macie jakieś swoje sekrety urodowe?

34 comments

Maaaaartynaa niedziela, 11 marca, 2012

też przemywałam twarz mlekiem :)
a z wazeliną na rzęsy muszę spróbować, nawet mam taką w domu . :)
Pozdrawiam, zapraszam do mnie
http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

CosmCocoPaula niedziela, 11 marca, 2012

ciekawe z wazeliną, ja używam specjalnego preparatu do rzęs i też zauważyłam efekty, więc stosuję dalej :)
o metodzie z mlekiem nie słyszałam, ciekawe :)

STO%SOBĄ niedziela, 11 marca, 2012

Czasem tez przemywam twarz mlekiem:)

Sleeping-beauty niedziela, 11 marca, 2012

Ciekawy sposób z wazeliną :)

anne-mademoiselle niedziela, 11 marca, 2012

Interesujący sposób. Ja używałam kremu do rzęs, ale nie zauważyłam efektów, więc teraz mam przerwę od stosowania czegokolwiek na rzęsy.

Ewelinka niedziela, 11 marca, 2012

Też używam wazeliny na rzęsy ;). Tylko że ja nakładam ją pustą szczoteczką po odżywce do rzęs ;)

MintElegance niedziela, 11 marca, 2012

też kiedyś przemywałam twarz mlekiem, chyba powinnam do wrócić do tgo przyzwyczajenia:)

Ania niedziela, 11 marca, 2012

wazelinę sotsuję na rzęsy i pod oczy (oraz na dłonie pięty i co mi tam jeszcze przyjdzie do głowy), od kiedy przeczytałam skłąd słynnego kremu do rzes l'biotici. i to działa ;))
mleko chyba spróbuję ;)

Viola niedziela, 11 marca, 2012

To rzęsy bez tuszu ?! WOW ! :O
Śliczne masz, pozazdrościć! :)
Zapraszam do mnie :)
Obserwujemy ?
Buziaki :*

Łowczyni niedziela, 11 marca, 2012

Stosowałam jakiś czas to mleko, ale nie zauważyłam efektów i po 2 tygodniach przetsałam, bo ogólnie nie lubię smaku i zapachu takiego zwykłego mleka i zaczynalo być to dla mnie męczące po prostu.

Patent z wazeliną spróbuję, myslisz, że to musi być zwykła wazelina, czy może być jakas np zapachowa? :)

Bordowe Szpilki niedziela, 11 marca, 2012

Muszę spróbować tego sposobu z wazeliną:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Zusska niedziela, 11 marca, 2012

Praktyczne porady, z których na pewno skorzystam

Kocham biżuterię niedziela, 11 marca, 2012

Jezu jakie piękne oczy i jakie długie rzęsy ;o <3


Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

xoxo

ROXANNE niedziela, 11 marca, 2012

chyba tez zaczne jej uzywać;) zapraszam na mojego bloga, a tam pierwszy konkurs , w ktorym do wygrania są kolczyki;)

Angelika niedziela, 11 marca, 2012

Rzęsy piękne - oczy również . ; ) Kiedyś używałam wazeliny, lecz zaczęłam nie lubić tego zapachu i przestałam używać . : )
obserwujemy . ? : )

hoshi777 niedziela, 11 marca, 2012

Słyszałam o stosowaniu mleka. A nie ściąga Ci ono skóry?
A rzęsy piękne:)

AsKier niedziela, 11 marca, 2012

Dziś przemywam facjatę mlekiem!

Arleta niedziela, 11 marca, 2012

nie wiedziałam o mleku. Kurcze muszę spróbować i tego i tego;)

możemy obserwować jeśli chcesz;) www.my-blue-love.blogspot.com :)

Viola niedziela, 11 marca, 2012

Ja już dodałam się do obserwowanych :)

backlovve niedziela, 11 marca, 2012

fajnie :)

Edyta Joanna niedziela, 11 marca, 2012

muszę wypróbować Twój sposób z wazeliną na rzęsy:)

dżoana niedziela, 11 marca, 2012

skóra robi się taka napięta po nałożeniu mleka, ale jak się potem nawilża to jest wszystko ok ;)

elpiss niedziela, 11 marca, 2012

używam obecnie olejku rycynowego, sprawuje się całkiem nieźle, o wazelinie słyszę pierwszy raz, chyba też zacznę tej kuracji :)

CosmCocoPaula niedziela, 11 marca, 2012

też chcę już szorty, bo nie jestem fanką spódniczek, tylko spodenek wszelakich, mam ich pełno :D

Helen poniedziałek, 12 marca, 2012

Fajny sposób z tą wazeliną! ja do demakijażu od jakiegoś czasu zaczęłam stosować oliwkę dla dzieci i również jestem zadowolona z efektu - rzęsy są jakby odżywione. Co do mleka, stosowałam je jako tonik przez dłuższy czas 2 razy dziennie i naprawdę efekt był niezły - zaskórniki praktycznie zniknęły, koloryt cery również się poprawił. Muszę chyba znów do tej metody powrócić:)

ana poniedziałek, 12 marca, 2012

o woooow! zabieram się od dziś do dzieła:)

ejndzel poniedziałek, 12 marca, 2012

no to muszę kupić wazelinkę :>

Niiunia.. poniedziałek, 12 marca, 2012

No to zaczynam używać :) Piękne rzęsy :*

zapraszam

http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

mespeel poniedziałek, 12 marca, 2012

oczy to masz przepiękne!
masz może ochotę się poobserwować? buziaki :)

kornela poniedziałek, 12 marca, 2012

wow, rewelacyjny post, pierwsze słysze o czym takim :) na pewno wpróbuje !

laola20 czwartek, 15 marca, 2012

Otagowałam Cię zapraszam do zabawy (jeżeli już odpowiedziałaś na ten tag to przepraszam za przeoczenie) ;D

Noncaries czwartek, 15 marca, 2012

Kocham Twoje rzesy. Też chce takie! Ładne masz tęczówki.. Muszę kupić ta wazelinkę i zacząć smarować. Z mlekiem to bylby u mnie problem bo ciezko by mi bylo zadbać zeby mieć je zawsze w lodówce

Anka :) piątek, 16 marca, 2012

Ja wazelinę używam pod oczy na noc :D rzęsy masz mega :)))
Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :)
Serdecznie zapraszam :)

somethingtobelievein poniedziałek, 06 maja, 2013

mleko? pierwsze słyszę, chyba musze wypróbowac..

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!