TAG: Muszę to mieć!


ZASADY:
1. Napisz kto Cie otagował i zamieść zasady
2. Zamieść banner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na liście Twoich kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które chciałabyś kupić lub chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisuj odpowiedzi od innych
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz też zamieścić zdjęcie każdego kosmetyku
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek

Zostałam otagowana przez CosmCocoPaulę, za co bardzo jej dziękuję ;*
A oto moja lista:

1. Kosmetyki do włosów blond John Frieda
Nie farbuję włosów, ale chciałabym, żeby były troszkę jaśniejsze, nadać im jakieś refleksy dlatego chodzi za mną od jakiegoś czasu ten zestawik.

2. Produkty z LUSHa
Zrobił się straszny szał na te produkty dlatego chciałabym je przetestować.

3. Róż z W7
Podoba mi się niesamowicie wersja różu w kartoniku, takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji.

4. Ikos Ziemia Egipska 
Naczytałam się o niej tyle pochlebnych opinii, że od razu wylądowała na mojej liście must have! 

5. Produkty do włosów Vatika
Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam żadnego produktu Vatiki, a jako włosomaniaczka muszę te braki uzupełnić i to jest moim celem na najbliższe kilka miesięcy.

A kogo taguję? Wszystkie blogerki, które mają ochotę zrobić tego taga. Czujcie się zaproszone :) 

15 comments

Ania :) piątek, 23 marca, 2012

Vatikę, produkty z LUSHA miałam :)) są świetne! :)

Vogue Beauty piątek, 23 marca, 2012

Must Have pierwsza klasa, podoba mi się :)

Pozdrawiam

Meraja piątek, 23 marca, 2012

Vatiki się w końcu dorobiłam :) Co do pierwszego to czekam na naturalne rozjaśnienie słońcem.
a pozycja 3 i 4... oj też bym chciała :)

Łowczyni piątek, 23 marca, 2012

Oj ja też chętnie wypróbowałabym kosmetyki Lusha... Byłam tyle razy w Anglii i zapominałam tam zajrzeć, a raz jak zajrzałam to już w ostatni dzień pobytu i byłam spłukana:D

Dagusia piątek, 23 marca, 2012

Pozycję nr 4 bym z chęcią widziała w swojej kolekcji :D

MintElegance piątek, 23 marca, 2012

moja mama ma ziemię egipską, leży w szufladzie nieużywana:P

mart_91 piątek, 23 marca, 2012

Oprócz 1. wszystko bym przygarnęła;)
Co do braku czasu, znam ten bół...ja też ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu:(

katarina555 piątek, 23 marca, 2012

Jak ci się sprawuje serum na końcówki Joanny?

apteka marzenie sobota, 24 marca, 2012

bardzo fajna lista ! Sama bym wrzuciła do swojej szuflady ! :)

Carolina sobota, 24 marca, 2012

Strasznie chciałabym wypróbować szampon w kostce z lusha : )

Laura sobota, 24 marca, 2012

Beautiful blog and lovely posts! I'd like you to be my friend and follow each other:) Please visit my blog and let me know how you feel about this.
Thanks sweetie!

REBEL poniedziałek, 26 marca, 2012

świetny blog :) serdecznie zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba możesz dodać do obserwowanych :) pozdrawiam

CosmCocoPaula wtorek, 27 marca, 2012

Proszę :)))

Zapomniałam na śmierć, że też Ziemia Egipska to moje MH ! Jednakże pewnie w kwietniu sobie na nią nie pozwolę :/

Chciałam napisać, że pierścionek rozgwiazda jest z H&M 9,90 zł :)

Pozdrawiam

aknezz środa, 28 marca, 2012

Ten róż to również chciałabym mieć :)

anikowa101 czwartek, 29 marca, 2012

Jestem bardzo ciekawa kosmetyków do włosów blond John Frieda.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!