Akcja Włosowa - pijemy drożdże!





Postanowiłam wziąć udział w akcji włosowej zorganizowanej przez Anwen, chyba każda z nas zna jej bloga i przeróżne sposoby dbania o włosy.
Akcja polega na piciu drożdży od 10 kwietnia do 9 maja.
W swojej włosowej historii jeszcze nie stosowałam drożdży (piłam pokrzywę i skrzyp zazwyczaj) więc jestem bardzo ciekawa efektów.

A co robimy z drożdżami?
Od 1/4 kostki do 1 kostki zalewamy gorącą wodą. Po kilkunastu minutach możemy pić lub dorzucić jakieś nasze ulubione dodatki - co tylko chcemy! mleko, kakao, kawę, kostkę rosołową, miód czy też owoce.

Oczywiście poza piciem drożdży będę stosowała moją standardową pielęgnację włosów.
A ile cm mają moje włosy? Mierzyłam pasemko kontrolne i ma ono - 40 cm.
Jestem ogromnie ciekawa jakie efekty dadzą drożdże!

Dziewczyny zachęcam Was do wzięcia udziału w tej akcji! ;)

20 comments

STO PROCENT SOBĄ wtorek, 10 kwietnia, 2012

wow :)

Viola wtorek, 10 kwietnia, 2012

oooo, świetna akcja ;D

Zyskowa wtorek, 10 kwietnia, 2012

biorę udział, tylko muszę dziś wstąpić po drożdże do biedrony:)

MadzikSmile wtorek, 10 kwietnia, 2012

Fajnie, nie wiedziałam że drożdze można stosować na włosy. O.o
Pozdrawiam. :>

Weronika wtorek, 10 kwietnia, 2012

Na picie drożdży raczej się nie skuszę..;p Zapraszam do siebie:>

Cassie wtorek, 10 kwietnia, 2012

Ciekawy post. Ja mam swoje sposoby domowe od babci ;)
Masz ochotę na obserwację?

esPe wtorek, 10 kwietnia, 2012

Próbowałam kiedyś pić drożdże, ale powodowały odruch wymiotny, który był silniejszy ode mnie ;)

ekologia-nacodzien wtorek, 10 kwietnia, 2012

Też przyłączyłam sie do akcji. Nie oczekuję cudów ale licze na jakąkolwiek poprawę kodycji włosów.

Zostałas otagowana przezemnie: Komsetyk Idealny :)
http://ekologia-nacodzien.blogspot.com/2012/04/tag-kosmetyk-idealny.html
Zaprszam.

Kasia wtorek, 10 kwietnia, 2012

z chęcią tez się dołączę:):) zobaczymy co nam z tego drożdżowania wyjdzie :)

hoshi777 wtorek, 10 kwietnia, 2012

Ja zawsze piję drożdże na zajady, są niezastąpione, jednak ich smak mnie tak odrzuca, że nie jestem w stanie ich pić częściej niż to konieczne.

Agnieszka Sklorz wtorek, 10 kwietnia, 2012

Powodzenia... ja obecnie testuje jakaś super cud emulsje na porost włosów wiec nie będę łączyć dwóch metod :P

Dagusia wtorek, 10 kwietnia, 2012

o rety ja bym chyba nie wypiła ;)

Blondie. wtorek, 10 kwietnia, 2012

akcja fajna,ale nie wiem czy dałabym radę codziennie pić drożdże..

Noncaries wtorek, 10 kwietnia, 2012

Ja również biorę udział.. :)

Łowczyni wtorek, 10 kwietnia, 2012

Wzięłabym udział gdyby nie to, że drożdże wywołują we mnie odruch wymiotny :/

kosmetyko-zakupoholiczka wtorek, 10 kwietnia, 2012

Skoro mają po nich rosnąć włosy to sama przetestuję :D

Justyna Giera wtorek, 10 kwietnia, 2012

kurcze,ciekawa sprawa z tą akcją :D

Adele wtorek, 10 kwietnia, 2012

This sounds a really interesting treatment!
Would love you to stop by my blog & check out my latest outfit post...if you love please follow & I'll follow you back xoxo
http://www.intotheblonde.com/

strawberry and music środa, 11 kwietnia, 2012

Ja już tych drożdży bym nie wypiła!

Obserwuje i liczę na rewanż.

ruda czwartek, 12 kwietnia, 2012

Ja chyba też dołącze, troszkę później, ale to nic :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!