DIY: bransoletka kokarda. Jak zrobić samemu?


Postanowiłam zacząć nowy cykl na moim blogu, czyli DIY - do it yourselfTakie tutoriale będą pewnie pojawiać się rzadko, ale pod przypływem czasu i mojej weny twórczej coś jednak będzie. 

Będzie to głównie biżuteria w większości bransoletki, które uwielbiam! 
Kocham robić sobie sama dodatki, jest to ogromna satysfakcja jak widzi się rzecz którą zrobiło się samemu, a do tego wygląda fajnie i nadaje się do wyjścia z tym na ulice, a nie do schowania w szufladzie :)

No więc czas zacząć! 
Dzisiaj mam dla Was tutorial jak wykonać skórzaną bransoletkę kokardę

Na zdjęciu to co będzie potrzebne:
Zamiast skóry możecie wykorzystać inny materiał, tylko taki trochę sztywniejszy. Jednak uważam, że najciekawiej prezentuje się właśnie skóra, skórę możecie zdobyć z jakiejś starej spódniczki w której nie chodzicie albo torby, trzeba tylko dobrze poszukać czegoś w domu! ;)
Co do kleju, to tam gdzie ja używam kleju, możecie równie dobrze wziąć igłę i nitkę i zszyć niektóre elementy. 

1. Na początku tniemy skórę w taki wydłużony owal

2. Musimy dobrze odmierzyć, czy skóra nie jest za duża (jeżeli tak, to przycinamy!) lub czy zdołamy zapiąć bransoletkę.

3. Jak już wszystko dobrze wymierzyłyśmy marszczymy środkową część skóry. Jak nasze marszczone zakładki nam się podobają i przypominają zakładki kokardy to obwiązujemy je po środku ścisło nitką (najlepiej taką pod kolor naszej skóry, z której robimy kokardę).

4. Następnie wycinamy cieniutki pasek skóry, którym przykrywamy naszą nitkę, żeby nie była widoczna. No i tu do akcji wchodzi klej, nim oczywiście przyklejamy nasz pasek tak aby zakrywał dobrze nitkę.

5. Nasza kokarda wygląda coraz ładniej. Teraz potrzebne nam będą zatrzaski no i znowu klej. 

6. Na końcach naszej kokardy przyklejamy zatrzaski. Jeden po jednej stronie i drugi po drugiej, tak żebyśmy mogły zapiąć naszą bransoletkę.

7. No i gotowe! Ale z zakładaniem i z zapinaniem bransoletki lepiej trochę poczekac aż klej porządnie wyschnie!

A tak prezentuje się moje gotowe dzieło:

Taka bransoletka to baaaardzo przepiękny i modny dodatek, który pomoże Wam urozmaicić strój.
Do tego nadaje się idealnie na prezent dla koleżanki bo lepiej zrobić coś samemu od serca niż iść do sklepu!

Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia bransoletki. Jest to super super proste więc dziewczyny do dzieła!

24 comments

Peach poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Ale śliczne, ale śliczne :D
Też chcę, ale w domu nie mam żadnego skórzanego materiału :(

W wolej chwili zapraszam do mnie.

Morenita poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Ale śliczna kokardka :)

MadzikSmile poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Bardzo fajny pomysł. :>

imprevisivel poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

wow śliczna ;o
Niestety nie mam takiego materiału :(

Dagusia poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Cudna wyszła :) świetny pomysł ♥

STO PROCENT SOBĄ poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Świetny pomysl podoba mi sie ;)

Rodzynka1989 poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Zainspirowałaś mnie i już mam pomysł jak zrobić podobną, ale nieco inną bransoletkę z kokardą :) Chyba niedługo wezmę się za rozbiórkę jakiejś starej torebki ;P

dżoana poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

cieszę się :)

MintElegance poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

super wyszła Ci ta bransoletka :)

Viola poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

świetny pomysł :)

anikowa101 poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Wygląda rewelacyjnie! Chyba też spróbuję taką zrobić :)

apteka marzenie poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

mam tylko skórzaną spódnicę, której nie potnę raczej :D

Beauty Wizaż poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

piekna Ci wyszła :)

Diana(Dina) poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Love your blog, so I'm a new follower =)

Carolina poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

świetny pomysł!

mart_91 poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Podoba mi się:) ciekawy pomysł:)

mespeel poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

genialny pomysł! :)

Valentina Coco poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
WWW.ZAGUFASHION.COM
ZAGU FACEBOOK PAGE
bloglovin follower

naturaipiekno poniedziałek, 09 kwietnia, 2012

świetna:)

Noncaries wtorek, 10 kwietnia, 2012

Fajny pomysł!

Łowczyni wtorek, 10 kwietnia, 2012

Super pomysł!

ejndzel piątek, 13 kwietnia, 2012

wow, świetnie wygląda:)

jolkag78 wtorek, 17 kwietnia, 2012

Boski pomysł, bardzo fajnie to wyglada;)

Sorbet czwartek, 07 lutego, 2013

Ja mam w tym stylu zrobiony pierścionek - wystarczy do tego mały kwadrat skórki + coś sztywnego na obrączkę. Chętnie popatrzę na inne diy w Twoim wykonaniu.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!