Haul, haul, haul!!



Kolejny wpis o moich zakupowych nowościach. Bo jak to się stało, że zbliża się koniec miesiąca a ja jeszcze nie wydałam wszystkich pieniędzy? Trzeba było coś z tym zrobić! :)
Dlatego dzisiaj kolejny haul. 
Zastanawiałam się nad fenomen hauli, jak to się dzieje, że uwielbiam czytać o tym co ostatnio kupiłyście ale też sama uwielbiam się dzielić swoimi nowymi nabytkami?

A co kupiłam?
1. Lirene, selected from nature, lekki krem bioaktywnie nawilżający na dzień SPF 5
2. My secret, puder sypki ( ale się na nim nachodziłam..chyba cały miesiąc bywałam co jakiś czas w Naturze a jego nie było, ale w końcu jest mój!! :))
3. Essence, eyeliner w żelu (zachęciła mnie do niego koleżanka z uczelni, która nie szczędziła mu zachwytów, więc postanowiłam wypróbować to cudo. Dzięki Magda!)
4. Ecotools, bambusowy pędzelek do eyelinera 
5. Nowy lakier My secret, nr. 155 PALE ORANGE

19 comments

Dagusia piątek, 20 kwietnia, 2012

ten gel eyeliner też za mną chodzi oj chodzi :D

Anuullaa piątek, 20 kwietnia, 2012

Ja również uwielbiam czytać jak i dodawać notki z zakupami:)

Plotkara piątek, 20 kwietnia, 2012

bo haul'e są uzależniające :P

Elwira Elwira piątek, 20 kwietnia, 2012

Ecotools, bambusowy pędzelek do eyelinera mam podobny :)

zoila piątek, 20 kwietnia, 2012

Lubię puder z MS :)

MadzikSmile piątek, 20 kwietnia, 2012

A ile kosztował Cię ten kremik z Lirene? :)
Daj znać jak sprawdził Ci się puder z MY Secret.
Pozdrawiam. :)

Kamyczek piątek, 20 kwietnia, 2012

eyeliner jest dobry:) a puder też muszę sobie w końcu kupić:)

Świat Wery piątek, 20 kwietnia, 2012

super zakupy:)

Asqua piątek, 20 kwietnia, 2012

Ja nie polecam eyelinera w żelu, ponieważ na mojej powiece się odbijał ;c

Lavender piątek, 20 kwietnia, 2012

ja mam eyeliner w żelu z Essence ale z serii Sun Club i jest bardzo dobry, lakier w świetnym kolorze, pędzle ecotools bardzo lubię, puder sypki dla mnie to tylko Essence Fix&MAt...no to tyle ode mnie ;p
pozdrawiam :)

Gray piątek, 20 kwietnia, 2012

Ciekawa jestem pędzelka ;)

Edyta Joanna piątek, 20 kwietnia, 2012

piękny kolor lakieru do paznokci:)

akaz piątek, 20 kwietnia, 2012

fajny zestaw szczególnie lakier mi się podoba:)

JealousJelly piątek, 20 kwietnia, 2012

eyeliner z essence jest świetny :)

hoshi777 piątek, 20 kwietnia, 2012

Ten pędzelek mnie kusi, oj kusi:)

M&A piątek, 20 kwietnia, 2012

Jestem ciekawa eyelinera i pędzelka:)
M.

Meraja sobota, 21 kwietnia, 2012

Eyeliner mam i sobie chwalę, używam do niego pędzelka też z essence (napisz jak się będzie sprawdzał ecotools, bo osobiście je wielbię ;)
moje niewydane pieniądze poczekają na przyszły miesiąc ;)

iwona ja sobota, 21 kwietnia, 2012

ciekawa jestem tego kremiku Lirene, w ogóle cała seria ciekawa. Zapraszam do mnie na rozdanie:)

anikowa101 piątek, 27 kwietnia, 2012

Niezłe zakupy! :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!