IBIZAIBIZA Cosmetics - prosto z gorącej Hiszpanii!


Kilka dni temu dostałam maila z gorącej Hiszpanii odnośnie kosmetyków IBIZAIBIZA, które zostaną wprowadzone na Polski rynek już w kwietniu!
Będą to kosmetyki kolorowe, nie testowane na zwierzętach. A inspiracja kosmetyków to oczywiście słoneczna i rozrywkowa Ibiza!.



W ofercie znajdziemy; podkłady, cienie, lakiery do paznokci, tusze i szminki.



Już się nie mogę doczekać tych kosmetyków w Polsce! A tym czasem zapraszam na FB fage - https://www.facebook.com/IbizaIbizaCosmetics
Zachęcam do zapoznania się z ofertą.

9 comments

Amoi niedziela, 01 kwietnia, 2012

też dostałam maila ;)

jestem ciekawa tych kosmetyków <3

zapraszam do mnie na rozdanie ;)))) ;*

Świat Wery niedziela, 01 kwietnia, 2012

gratuluje e-maila, czekam więc na opinie

STO%SOBĄ niedziela, 01 kwietnia, 2012

I ja tez czekam :)

Viola niedziela, 01 kwietnia, 2012

Czekam niecierpliwie na opinie ;)

Ann cia niedziela, 01 kwietnia, 2012

oj czekam na opinie bo nie znam ich! Zapraszam także do siebie :)

Edyta Joanna niedziela, 01 kwietnia, 2012

nigdy o nich wcześniej nie słyszałam, więc również czekam na opinie:)

MintElegance niedziela, 01 kwietnia, 2012

gdzieś czytałam o tych kosmetykach :)

naturaipiekno poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

mogą być ciekawe :)

IbizaIbzia poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Hi girls, sorry for not writing in Polish ;-) Glad to hear that some of you already heared something about IbizaIbiza. Reviews will be available soon! Bus as far as for now, "CLICK" and "LIKE" our Facebook page for the latest news and updates http://www.facebook.com/IbizaIbizaCosmetics ;-)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!