Lakier My Secret nr 144 VANILLA


Wczoraj obiecałam, że pokażę na paznokciach mój nowy lakier i oto on.
Sprawuje się bardzo dobrze jest bardzo trwały co mi się najbardziej podoba do tego nie pozostawia smug.
A co do krycia, to 2 warstwy jako tako wystarczą (są lekkie prześwity miejscami), jednak najlepiej wygląda po 3 warstwach 

A tak wygląda na pazurkach - 2 warstwy lakieru
Mimo drobnej wady czyli średniego krycia lakier stał się jednym z moich ulubionych, pewnie z powodu koloru w którym się zakochałam.

A jak Wam minął weekend? Mój był cudowny! Niestety jutro czeka mnie brutalny powrót na uczelnie.

22 comments

Odyseja niedziela, 15 kwietnia, 2012

bardzo fajny kolor, mam podobny z wibo, ale jakość jest słaba.

Świat Wery niedziela, 15 kwietnia, 2012

bardzo fajny kolor:)podoba mi się

Edyta Joanna niedziela, 15 kwietnia, 2012

bardzo fajny kolor, muszę na niego zerknąć jak będę w Naturze:)

Aśś niedziela, 15 kwietnia, 2012

Bardzo ładny kolor, już wiem na jaki lakier polować. ;>

anikowa101 niedziela, 15 kwietnia, 2012

Śliczny :)

smykusmyk niedziela, 15 kwietnia, 2012

Nie przepadam za takimi kolorami, ale tylko ze względu na fakt, że podkreśla wszelkie niedoskonałości moich pazurków - skórki, nierówna płytka etc.

Karola niedziela, 15 kwietnia, 2012

Chyba się skuszę szukam takiej pastelowej żółci:) tylko szkoda że kryje przy 3 warstwach:/

Julysa niedziela, 15 kwietnia, 2012

prawdziwa wanilia:-)

mart_91 niedziela, 15 kwietnia, 2012

Podoba mi się kolor:)

Dagusia niedziela, 15 kwietnia, 2012

śliczny jest :)

CosmCocoPaula niedziela, 15 kwietnia, 2012

Podoba mi się, Naturę odwiedzę po dłuższej nieobecności i zerknę na pewno na lakiery :)

ejndzel niedziela, 15 kwietnia, 2012

wiosenny, śliczny :)

One_LoVe niedziela, 15 kwietnia, 2012

o, muszę przyjrzeć się tej serii, nie miałam nigdy lakieru z MS. :)

MakeUpHolics niedziela, 15 kwietnia, 2012

cudny!!!

mespeel niedziela, 15 kwietnia, 2012

dobrze kryje, super! :)

MadzikSmile niedziela, 15 kwietnia, 2012

bardzo fajny kolorek. Ja jakoś ostanio nie mogę sobie kupić żadnego fajnego lakieru, bo nic mi się nie podoba, a potem jak widzę je u Was to mam ochotę biec po nie. :P
Bardzo ładny kolorek jeszcze raz, jakoś tak w Włochami mi się skojarzył. :)
Pozdrawiam. :>

patryshkaa niedziela, 15 kwietnia, 2012

kolorek - cudo :) pięknie wygląda

Morenita poniedziałek, 16 kwietnia, 2012

śliczny lakier :)
masz cudowny wystrój bloga zwłaszcza banner ;)

Anuullaa poniedziałek, 16 kwietnia, 2012

Jakoś nie do końca przemawia do mnie ten kolor.

Helen poniedziałek, 16 kwietnia, 2012

Ja mam lakier z My Secret z drobinkami i jest niestety nietrwały, schodzi płatami na drugi dzień. jak widać, dużo zależy od koloru.

Zoia23 poniedziałek, 16 kwietnia, 2012

fajny kolorek bazowy pod zdobienia;]

wildenx3 czwartek, 19 kwietnia, 2012

ładny kolorek :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!