Majówkowe pakowanie!


Witajcie! Jutro z samego rana wyruszamy z Tż na majówkę do Torunia! Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że pogoda dopisze i nie zepsuje nam zwiedzania.

Postanowiłam ograniczyć swoje kosmetyki do minimum, bo po co mi masa kosmetyków na 4 dni? Wzięłam tylko to co niezbędne i co najczęściej używam.

Kolorówka:
Pielęgnacja: 
(tu się bardzo ograniczyłam, zwłaszcza z szamponem i odżywką do włosów - w domu używam Kallosa ale na wyjazd się nie nadaje z powodu gigantycznych litrowych opakowań)
Ubrania: 
(w wypadku ubrań wzięłam więcej niż potrzebuję, ale skąd ja wiem czy nie zaskoczy mnie pogoda? Trzeba być przygotowanym na wszystko!)
Buty:
moje kochane najwygodniejsze buty na świecie - tenisówki Atmosphere! 

A Wy macie jakieś majówkowe plany? 
Jak tak to bawcie się dobrze!
Buziaki!!!
Dżoana

13 comments

Dagusia poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

Ty też baw się dobrze ♥

Edyta Joanna poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

ja też zawsze biorę więcej ciuchów niż powinnam:) udanej majówki:)

Elwira Elwira poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

fajne tenisowki ;)

Viola poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

baw się dobrze :)

Justyna poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

muszę w końcu zamówić ten dermacol :)
udanej majówki!
zapraszam do siebie!

MadzikSmile poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

Miłego wyjazdu! :)
Ja jutro jadę na zamek do Niepołomic. :>
Pozdrawiam :)

akaz poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

miłego wyjazdu:)

Świat Wery poniedziałek, 30 kwietnia, 2012

udanego wyjazdu

M&A wtorek, 01 maja, 2012

Udanego wyjazdu życzę:D
M.

hoshi777 wtorek, 01 maja, 2012

Jak ja nienawidzę się pakować... grrr... W każdym razie udanego wyjazdu:)

blaubeere wtorek, 01 maja, 2012

o jak fajnie masz - niestety ja nie mam dlugiego weekendy tylko 1 maja jest dniem wolnym u mnie ..... udanego wyjazdu - pozdrawiam:)

What we love czwartek, 03 maja, 2012

Jak przygotowana! :) Fajna (chyba bo na zdjęciu średnio widać) ta różowa bluzeczka ;))

Megalaska piątek, 04 maja, 2012

jak na 4 dniowy wyjazd to weldug mnie wzielas za duzo kolorowki i kosmetykow do pielegnacji :D ale kazdy ma inne potrzebay, a ubran nigdy za wiele :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!