Marion - 7 efektów, ultralekka odżywka z olejkiem arganowym


Witajcie! Wreszcie po dłuższym czasie użytkowania chcę Wam przedstawić recenzję odżywki w spray'u bez spłukiwania Marion. Odżywka przeznaczona jest dla każdego rodzaju włosów, szczególnie suchych i zniszczonych. 

Od producenta:
Odżywka intensywnie pielęgnuje włosy i ułatwia stylizować fryzurę. Specjalnie opracowana dwufazowa formuła działa zarówno na zewnętrzną warstwę włosów, jak i pomaga regenerować włosy od wewnątrz. Niezwykle lekka konsystencja, która natychmiast wnika we włókno włosa, gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów, bez ich obciążania.

Formuła zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olejek arganowy , pochodzący z upraw ekologicznych. Olej pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
  • przywraca piękny połysk
  • regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
  • ułatwia rozczesywanie i układanie
  • wzmacnia i nawilża
  • nadaje miękkość i elastyczność
  • chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
  • zapobiega puszeniu się włosów


Moja opinia:
Zachwyciłam się w sklepie składem i tym, że produkt zawiera olejek arganowy (a wszelkiego rodzaju olejki stały się ostatnio bardzo modne :)). Jednak odżywka okazała się taka sobie niestety. Nie zachwyciła mnie ale też nie okazała się jakimś straszliwym bublem. Po prostu jest przeciętna. 
Na 7 efektów obiecywanych przez producenta zauważyłam 3 - ułatwia rozczesywanie (i do tego ją głównie stosuję), zapobiega puszeniu się włosów i nadaje miękkość i elastyczność
Po odżywkach w spray'u bez spłukiwania nie oczekuję cudów, takie efekty mi wystarczą jednak nie kupię tej odżywki ponownie z powodu okropnego zapachu. Nie umiem go określić ale jak dla mnie jest on strasznie mdły i duszący. 

Macie jakiś ulubieńców wśród odżywek w spray'u?
Dżoana

12 comments

Elwira Elwira sobota, 21 kwietnia, 2012

Nawilżająca odżywka w sprayu do każdego rodzaju włosów Orzech Makadamii i Aloes ja uzywam tej z Avonu i jestem zadowolona;)

Detroit sobota, 21 kwietnia, 2012

Zgadzam się z Tobą że zapobiega puszeniu mi troszkę pomaga przy rozczesywaniu, nadaje tez troszkę miękkości. Faktycznie jest lekka jak nazwał ją producent. I to wszystko co zauważyłam na razie. Mam od miesiąca a już połowa ubyła ;| bardzo nie wydajny mi się wydaje ale wart jest wypróbowania.

M&A sobota, 21 kwietnia, 2012

Brzmi nieźle, ale zapach podejrzewam że by mi nie spasował:)
M.

Dagusia sobota, 21 kwietnia, 2012

mnie większość odżywek tak obciąża że hoho :) ale Marion lubię ;)

Blondie. sobota, 21 kwietnia, 2012

Uu w takim razie zapach zniechęca..

sypa sobota, 21 kwietnia, 2012

Ja zawsze bardzo lubiłam dwufazowe spraye z Gliss Kura :)

dżoana sobota, 21 kwietnia, 2012

też je lubiłam i chyba muszę do nich wrócić :)

akaz sobota, 21 kwietnia, 2012

pierwszy raz widzę ten kosmetyk:)

Viola sobota, 21 kwietnia, 2012

pierwszy raz o czymś takim słyszę :)

Bordowe Szpilki sobota, 21 kwietnia, 2012

Przydatny post:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Kaja sobota, 21 kwietnia, 2012

w sprayu nie mam żądnych ulubionych, jestem w trakcie poszukiwań ;)

anikowa101 piątek, 27 kwietnia, 2012

Ja nie przepadam za odżywkami w sprayu bo większość mi przesusza włosy.... ;/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!