Nowości, nowości!


Witajcie! Mam dla Was kolejną dawkę moich nowości kosmetycznych. 
Ten tydzień był dla mnie bardzo ciężki, jakoś nie miałam ochoty w ogóle iść na uczelnie, do tego szukanie praktyk zakończyło się nie powodzeniem..
Na szczęście teraz aż do kolejnego poniedziałku mam spokój od wszystkiego. 

Uroczy balsam do ciała poprawiający koloryt skóry - Soraya. Nie mogłam przejść koło niego obojętnie z powodu tego ślicznego, kobiecego opakowania. 

Nabytki z Marion, czyli; Subtelne rozświetlenie - serum błyskawiczne, oczyszczające płatki na brodę i czoło,  głęboko oczyszczająca maska na twarz.

Mleczko do demakijażu, cera naczynkowa  - Ziaja
Dżoana

18 comments

Elwira Elwira sobota, 28 kwietnia, 2012

mam te mleczko do demakijazu :)

Kinia :) sobota, 28 kwietnia, 2012

Ciekawe jakie będzie mleczko z ziaji dla cery naczynkowej :)

iwona ja sobota, 28 kwietnia, 2012

a tego balsamu nigdy nie widziałam, na szczęście dziś wyruszam na małe łowy:)

anikowa101 sobota, 28 kwietnia, 2012

Pewnie niedługo pojawi się recenzja któregoś z tych produktów ;> ;)

Blondie. sobota, 28 kwietnia, 2012

Rzeczywiście opakowanie balsamu wygląda ślicznie ;))

hoshi777 sobota, 28 kwietnia, 2012

Oo.... nie znam tych kosmetyków z wyłączeniem mleczka z Ziaji, które mi nie służyło:(

Kamyczek sobota, 28 kwietnia, 2012

koniecznie napisz o kosmetykach Marion:) gdzie je kupiłaś?

Sleeping-beauty sobota, 28 kwietnia, 2012

Ten balsam jest świetny, ma przepiękne opakowanie :)

M&A sobota, 28 kwietnia, 2012

O tak, nad tym balsamem z soraya też się zastanawiałam, opakowanie ma piękne:)
M.

MadzikSmile sobota, 28 kwietnia, 2012

Jestem ciekawa jak ta Soray`ka Ci się sprawdzi. :)
Pozdrawiam :3

Dagusia sobota, 28 kwietnia, 2012

ten balsam różowy bym przygarnęła z chęcią :)

BlondeShopaholic sobota, 28 kwietnia, 2012

Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

Viola sobota, 28 kwietnia, 2012

fajny ten balsam różowy :)

Świat Wery niedziela, 29 kwietnia, 2012

faktycznie nowości, bo nie których sama nie znam:)

Beauty Wizaż niedziela, 29 kwietnia, 2012

miałam tonik z tej serii Ziaji i bardzo dobry był, ślicznie pachniał

Myś Pyś niedziela, 06 maja, 2012

Faktycznie uroczy jest ten balsam z Soray, nie widziałam go jeszcze w sklepie.

panna-patison środa, 16 maja, 2012

Ja właśnie planuję zakup mleczka phytoaktiv, ale nigdzie nie mogę dostać :)

Anonimowy niedziela, 15 września, 2013

Dostałam na urodziny zestaw kosmetyków Soraya z serii Piękne ciało, żel pod prysznic, krem i balsam do ciała. Musze powiedzieć, że balsam do ciała "Chocolate kiss" 3w 1 - wygładzanie regeneracja i nawilżanie jest niesamowity, bije wszystkie inne balsamy na głowę. A jego zapach.... cóż rozbudza wszelkie możliwe zmysły na tych lubieżnych kończąc. Ale pomijając cudny zapach, przy którym ciężko powstrzymać się od konsumpcji a wracając do samego balsamu to muszę powiedzieć, że jest delikatny, świetnie się wchłania i faktycznie spełnia zakładane 3 role. regeneruje, nawilża i wygładza.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!