Odżywka Jantar - czas START! + stan moich włosów


Chyba każda blogerka zna odżywkę do włosów i  skóry głowy Jantar.
Odżywka
- hamuje wypadanie włosów
- zapobiega rozdwajaniu
- wzmacnia i pielęgnuje

Od 1 kwietnia podjęłam wyzwanie dla mojej systematyczności i codziennie aż do końca czerwca będę wcierała ją w skórę głowy. Chyba 3 miesiące wystarcza, żeby zobaczyć jakieś działanie. 


Już się nie mogę doczekać efektów!!
Do tego postaram się ograniczyć moje prostowanie włosów do minimum i postaram się polubić moje naturalne kręcone włosy, które prezentują się tak:


Mam nadzieję, że wcieranie Jantara coś pomoże, bo moje włoski z natury bardzo wolno rosną. A nie ukrywam, naczytałam się na blogach dziewczyn o magicznym poroście włosów po wcieraniu tej odżywki i pokładam w niej duże nadzieję. 

28 comments

Dagusia poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

śliczne włosy :)

ja wcieram teraz wodę pokrzywową i brzozową :)

potem może tę wcierkę zastosuję :)

CosmCocoPaula poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Ja mam, ale nie używam... jakoś zapomniałam w sumie o niej, narazie używam innych preparatów :)

mart_91 poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

A ja jej nie mogę nigdzie znaleźć...śliczne masz włosy:)
daj znać jak efekty:)

sypa poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Śliczne włosy, ani się waż prostowac ;) Ja walczę z olejami :p

dżoana poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

ja też, jakoś niedawno zaczęłam olejować :)

zoila poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Masz śliczne włosy. Ciekawa jestem jak spisze się u ciebie Jantar

Asia poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Masz piękne włosy! :))

STO%SOBĄ poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Śliczne wloski ;)

Carolina poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

tez mam zamiar niedlugo zaczac go uzywac;)
ladne masz wlosy:)

white-innocent91 poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Ale masz cudowne włosy! W życiu bym nie prostowała, gdybym miała takie loki ;)!

Meraja poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Piękne włosy! Troszkę troski i staną się jeszcze piękniejsze :)
I nie prostuj, wiele dziewczyn marzy o takich loczkach :)

ekologia-nacodzien poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

super masz włosy :)
Odżywki Jantar używałam, i byłam zadowolona. Jednak nigdzie u mnie juz nie mogę jej dostać.

Obserwuję i zaprszam do mnie. :)

Bordowe Szpilki poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

jak miałam długie włosy to wyglądały jak Twoje:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

MadzikSmile poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Mas przepiękne włosyyy!!! ♥
Takie loki i taka długość! Moje wymarzone!! ♥
Możesz mi zdradzić taką tajemnicę-ile je zapuszczałaś i jak robisz te loki czy to może natura je robi? :)
Pozdrawiam. :)

Lilciunia poniedziałek, 02 kwietnia, 2012

Piękne włosy!!!

Jestem bardzo ciekawa jak sprwdza się w kwestii wypadania włosów ;)

Pozdrawiam;)

naturaipiekno wtorek, 03 kwietnia, 2012

piękne masz kręciołki :D

Madziak wtorek, 03 kwietnia, 2012

Jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt :)
Nie mogę się już doczekać :)
pozdrawiam

fashionistka wtorek, 03 kwietnia, 2012

Hej!
prowadzisz bardzo interesujący blog;) chyba zostanę Twoją wierną czytelniczką!
może się poobserwujemy?
Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

http://bllablaa.blogspot.com/

Viola wtorek, 03 kwietnia, 2012

Ale masz śliczne włosy ! :)

evelyne wtorek, 03 kwietnia, 2012

Jakie piękne i długie loki! Urocze są :))

Diamacra wtorek, 03 kwietnia, 2012

Pieeeeknee wlosy! :))

livewithstyle-ewa wtorek, 03 kwietnia, 2012

Jeju jakie piekne wlosy............ja nad moimik to tylko juz modlic sie moge;-)) nie chca ze mna wspolpracowac;-) zapraszam do mnie i do wspolnego obserwowania. Daj znac a ja na pewno dodam ciebie!

Anuullaa środa, 04 kwietnia, 2012

Prostujesz tak piękne loczki?? tez muszę kupić tą wcierkę i zacząć jej używanie.

CosmCocoPaula czwartek, 05 kwietnia, 2012

I jak Jantar się spisuje póki co?

Z tymi szortami to mam dokładnie to samo, w kieckach mam skrępowane ruchy, a w spodenkach jest swobodnie :D

paajonk ♥ czwartek, 05 kwietnia, 2012

Jakie masz śliczne loki. :)
Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

Kaja sobota, 07 kwietnia, 2012

zazdroszczę loczków :)

smykusmyk niedziela, 08 kwietnia, 2012

łaaa! Ależ piękne włosy!
Ja mam króciutkie :) Brak mi cierpliwości do zapuszczania. Zresztą w krótkich najlepiej się czuję i najlepiej wyglądam :)

ruda czwartek, 12 kwietnia, 2012

Przepiękne włosy. Jak ja marzę o takich lokach...

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!