Zakupy kosmetyczne!!



Dzisiaj szybki post o zakupach, czyli o tym co przybyło w moich zbiorach kosmetycznych w ostatnich tygodniach. 

1. BingoSpa, kolagenowe serum do mycia włosów 
2. Eveline, superskoncentrowane serum modelujące do biustu
3. Eveline, serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające Antycellulit
4. BeBeauty, wygładzające masło do ciała Azja spa

1. Perfecta oczyszczanie, żel do mycia twarzy z mikrogranulkami
2. Alterra, krem na dzień orchidea
3. AA Ultra Odżywianie, krem odżywczo-nawilżający pod oczy
4. Alterra, olejek pielęgnacyjny granat i awokado - zakochałam się w zapachu i oczywiście będzie służył do olejowania włosków
5. Eveline, advance volumiere, skoncentrowane serum 3 w 1 do rzęs - będę stosować jako bazę pod tusz

1. Manhattan, long & swing mascara
2. lusterko KOBO - bo moje ostatnie lusterko uległo całkowitemu zniszczeniu ;(
3. Max Factor, 2000 calorie, dramat volume mascara - mój odwieczny numer 1!
4. Max Factor, lip gloss - gratis za 1 grosz do tuszu w Rossmannie!

1. My secret nr. 104 - chyba znany wszystkim lakier, daje świetny efekt!
2. My secret, nr. 144 vanilla
3. MIYO, nailed it!, nr. 28

Udanego weekendu Kochane!!

29 comments

Kamyczek sobota, 14 kwietnia, 2012

lakiery śliczne;)

MintElegance sobota, 14 kwietnia, 2012

muszę wypróbować kosmetyki max factora :)

MadzikSmile sobota, 14 kwietnia, 2012

Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzą te tusze i błyszczyk. :)
Ile kosztował tusz z Max Factor? :)
Pozdrawiam. ;)

Ania :) sobota, 14 kwietnia, 2012

To się obkupiłaś :D

MadzikSmile sobota, 14 kwietnia, 2012

Bardzo dziękuję Ci za podanie ceny. Szukam dobrego tuszu, właśnie.
Mogłabyś mi powiedzieć coś krótko o tym tuszu, czy jest wart kupna, podkręca/wydłuża/pogrubia rzęsy?
Pozdrawiam. :>

Meraja sobota, 14 kwietnia, 2012

sporo tego :)
stosowałaś może Masterpiece Max Factora? Bo się zastanawiam czy nie spróbować teraz 2000 calorie, ale obawiam się, że może nie pobić tego Arcydzieła :)

kosmetoholiczka_1919 sobota, 14 kwietnia, 2012

Uwielbiam ten olejek Alterra, mam Migdały i Papaja i właśnie olejuję nim włosy, mam go w tym momencie na włosach, bo dzisiaj leniwa sobota i do wieczora nigdzie nie wychodzę to postanowiłam zrobić coś dobrego dla włosów ;))

naturaipiekno sobota, 14 kwietnia, 2012

a ja jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach My secret, nr. 144 vanilla :D

Catherine sobota, 14 kwietnia, 2012

Mam olejek Alterra i lakier My secret nr. 104.
Kiedyś używałam Perfecta oczyszczanie i był nawet niezły.

Catherine sobota, 14 kwietnia, 2012

Ja używałam obu i Masterpiece wygrał ;)

ANITA sobota, 14 kwietnia, 2012

Super zakupy!!!

nikki sobota, 14 kwietnia, 2012

Serum do biustu Eveline mam i sobie chwalę - a niedawno zakupiłam takie biedronkowe za 9,90 zł i podobno to jest dokładnie to samo co Eveline tylko, że dla Biedronki ;)

Dagusia sobota, 14 kwietnia, 2012

Mam ten topper z My secret :)

Tusz 2000 calorie musisz pokazać na rzęsach - a to jeszcze chyba ta stara edycja prawda ? ♥

a mi mówią że to ja jestem zakupoholiczka a Ty jeszcze większa widzę :D

Agi sobota, 14 kwietnia, 2012

Bardzo ciekawią mnie produkty BingoSPA :)

dżoana sobota, 14 kwietnia, 2012

nie, to już ta nowa wersja :)

dżoana sobota, 14 kwietnia, 2012

jutro pewnie pokażę :)

Gray sobota, 14 kwietnia, 2012

O łał, same cuda!

Czerwona Pomadka sobota, 14 kwietnia, 2012

Zaszalałaś :)
Piękny ten lakier z MIYO :)

Alieneczka sobota, 14 kwietnia, 2012

lubię ten błyszczyk z Max Factora, ładnie pachnie, nie klei się za bardzo :))

a ś k uu. sobota, 14 kwietnia, 2012

lakiery <3
ja mam te serum z Eveline na pośladki i jest świetne! ciekawe jak te się sprawdzi ;)

aSHa sobota, 14 kwietnia, 2012

też zaopatrzyłam się w zestaw z Eveline :)

Sleeping-beauty sobota, 14 kwietnia, 2012

Świetne zakupy ;)

akaz sobota, 14 kwietnia, 2012

Ja też kupiłam sobie ten olejek z Alterra:)

Patya sobota, 14 kwietnia, 2012

Jaki ma zapach te masło z biedronki? :) przyjemny?

STO PROCENT SOBĄ sobota, 14 kwietnia, 2012

i ja rowniez hehe;)

Aśś sobota, 14 kwietnia, 2012

Bardzo ładny lakier, ten z MIYO, ostatnio lubię takie kolorki. :)

Viola sobota, 14 kwietnia, 2012

no niezłe zakupy niezłe ;)

snow me white niedziela, 15 kwietnia, 2012

I love your nail polish ideas!! So much fun!
Cute blog, lady!!
-Sonja
http://snowmewhite.blogspot.com/

wildenx3 czwartek, 19 kwietnia, 2012

o masełko z biedronki - zakochałam się w jego zapachu ;p

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!