Akcja: przeżyć za 50 zł w maju i moje dotychczasowe zakupy


Witajcie! Postanowiłam, że przyłączę się do akcji Belleoleum, której celem jest przeżyć maj za jedyne 50 zł. Akcja w sam raz dla mnie, bo ostatnio się zastanawiałam, gdzie znikają moje pieniądze?
Praktycznie wszystko wydaję na kosmetyki! Niby nie wydaję jednorazowo strasznie dużo kiedy odwiedzam Rossmanna czy inną drogerię, ale wizyty są dosyć częste a ja zawsze coś mam w koszyku. I te zakupy zazwyczaj są nieplanowane, albo jakaś nowość, albo "bo tak ładnie się patrzyło na mnie".
No więc w maju postanowiłam przeżyć za 50 zł! Zobaczymy czy mi się uda. 

Jak na razie kupiłam jedynie:
1. Ziaja, Sopot, rozświetlanie, krem opalizujący cera tłusta i mieszana
2. BeBeauty, Hydro Effect, micelarny żel do mycia i demakijażu

To tyle zakupów i wydaje mi się że wytrzymam i zrealizuję akcje do końca!  
Przepraszam Was też za dosyć długą nieobecność, jakoś nie mogłam się zebrać i napisać coś nowego.
Dżoana

15 comments

rouges sobota, 12 maja, 2012

Tylko 50zł? Oj nie dałabym rady, jest dopiero początek miesiąca a ja juz wydałam ponad 70 zł na kosmetyki, ale Tobie życzę powodzenia!!!
Pozdrawiam!

Dagusia sobota, 12 maja, 2012

też się przyłączę chyba :D mam ten krem jest bombowy ♥

ninthwitch sobota, 12 maja, 2012

za 50zł? Niemożliwe, ja dostałam wypłatę w poniedziałek, a już przepuściłam 3 stówy na kosmetyki. Może i mi by się przydała taka akcja.. Powodzenia!

Justyna sobota, 12 maja, 2012

dobra akcja :D może uruchomię ją u siebie od następnego miesiąca, to jest myśl!

Mysza sobota, 12 maja, 2012

3mam kciuki! :>
Zapraszam do mnie na zaktualizowaną stronę o wymiance ;)

Ania sobota, 12 maja, 2012

Ja z akcją poczekam do przyszłego miesiąca:) kupiłam ostatnio ten krem, zaryzykowałam i wybrałam wersję do cery suchej i normalnej, bo ostatnio jakoś się nie świecę za bardzo i wydaje mi się, że krem do cery normalnej powinien się sprawdzić:)

MintElegance sobota, 12 maja, 2012

już gdzieś czytałam o tym kremie ziaja:)

mespeel sobota, 12 maja, 2012

krem Ziaji może być niezły, lubię kosmetyki tej firmy :) pozdrawiam!

aSHa sobota, 12 maja, 2012

powodzenia i wytrwałości :)

Lavender sobota, 12 maja, 2012

ja jak ostatnio wpadłam z mamą do Rossmanna to wydałam 160 zł na same 'potrzebne kosmetyki'...;)
powodzenia życzę i wytrwałości w postanowieniu w obliczu nowości kosmetycznych

Ladies Tea Party niedziela, 13 maja, 2012

Trzymam za ciebie kciuki:D
M.

smyrgotka niedziela, 13 maja, 2012

swietna akcja ale u mnie by nie przeszla :D powodzenia i wytrwalosci zycze :)
z checia poobserwuje :)

it-inspires-me niedziela, 13 maja, 2012

miesiac za 50zl?byloby ciezko :D
zapraszam do siebie !

Nympheetamiine środa, 16 maja, 2012

ja już wydałam więcej niż 50 zł więc akcja u mnie szybko by spaliła na panewce :P

Agnieszka Sklorz środa, 16 maja, 2012

Podziwiam sile woli ja bym na pewno nie wytrzymała ;D A z reszta u mnie €

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!