Ciastkowe smakowitości na paznokciach!!!


Witajcie! Dzisiaj kolejny apetyczny post. :) Ostatnio bardzo polubiłam wszystko to co słodko wygląda albo ładnie pachnie. Tym razem smakowitości na paznokciach, a nie na twarzy jak było w poprzednim poście. 
teraz czas na rozpływający się tort/ciacho co kto woli właśnie na paznokciach. 


Jako bazy użyłam lakieru Lovely, Color Mania numer 116. kolorek jest bardzo ładny a lakier trwały tak ok. 3 dni, nie pozostawia smug i szybko wysycha. 


I co sądzicie o tym mani? :)
Udanego weekendu!!!
Dżoana

10 comments

Elwira Elwira sobota, 26 maja, 2012

ale fajne pazurki:)

MintElegance sobota, 26 maja, 2012

słodko:)

Sleeping-beauty sobota, 26 maja, 2012

Jakie słodkie :D

Alieneczka sobota, 26 maja, 2012

słodziutkie ;))

Mysza sobota, 26 maja, 2012

Jejku śliczne paznokietki! Sama bym takie chciała, ale jeśli chodzi o malowanie paznokci to mam dwie lewe ręce :P

Ladies Tea Party sobota, 26 maja, 2012

Ale słodkie pazurki:)
M.

Świat Wery sobota, 26 maja, 2012

pięknie

Justyna Giera sobota, 26 maja, 2012

słodziutkie i śliczne ;)

rumour niedziela, 27 maja, 2012

Mniam, mniam, apetycznie :D

Everything Girly poniedziałek, 28 maja, 2012

Ale urocze :) Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce do zdobienia paznokci ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!