Emulsja nawilżająca OLAY Active Hydrating


Witajcie! Zaniedbuję ostatnio mojego bloga co mnie bardzo smuci. Ale miałam bardzo pracowity tydzień! Dzisiaj miałam pierwszy egzamin (pod koniec maja zaczyna mi się prawdziwy maraton egzaminów..) do tego załatwiłam sobie praktyki w Domu Dziecka i nie mogę się ich doczekać! 

Dawno nie było na moim blogu recenzji. Więc nadrabiam to i przygotowałam dla Was recenzję mojego ulubionego kremu a raczej emulsji nawilżającej od Olay. 


                                       Od producenta:                                                
Olay Active Hydrating to krem zapewniający lekkie nawilżenie i delikatną ochronę na dzień.

Działanie:
- szybko nawilża i łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy
- unikalna formuła opracowana przez Olay - aktywny kompres nawilżający szybko nawilża skórę i odbudowuje jej hydro-równowagę
- efektywnie chroni skórę przed suchością i odwodnieniem
- poprawia zdolność skóry do utrzymywania naturalnego nawilżenie przez dłuższy czas, chroniąc przed uczuciem suchości i utrzymując skórę miękką i elastyczną przez cały dzień

Zapewnia ochronę UV (SPF 4) zapewnia efektywną ochronę przed promieniami ultrafioletowymi.


                                            Moja opinia:                                            
Kremik bardzo przypadł mi do gustu z powodu tego, że ma lekką formułę i nie zapycha mi buzi, a czasem natrafiam na kremy które potrafią zmasakrować buzie :)
Konsystencja jest fajna, troszkę bardziej rzadsza niż krem, do tego emulsja posiada bardzo wygodne opakowanie do dozowania co ułatwia życie.
Bardzo ładnie się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.

A co do działania to jak obiecuje producent krem lekko nawilża, szkoda, że tylko lekko nawilża bo mógłby zdecydowanie lepiej. Nawilżenie niestety nie jest spektakularne. Kolejnym minusem jest bardzo słaby filtr UV.
A teraz plusy: skóra po użyciu kremu staję się mięciutka i baaardzo gładka i za to głównie kocham ten krem.

Czy polecam? I tak i nie. Wg mnie nawilżenie mogłoby być większe więc dziewczyny które oczekują jakiegoś większego nawilżenia mogą być rozczarowane.
Jednak jeżeli nie potrzebujecie jakiegoś super nawilżenia to krem może przypaść Wam do gustu.
Dżoana

7 comments

Catherine czwartek, 17 maja, 2012

bardzo lubię produkty olay
nie lubię tłustych kremów a w ich ofercie można wybrać coś lekkiego

Dagusia czwartek, 17 maja, 2012

nigdy nie miałam nic Olay może kiedyś się skuszę :)

Ania czwartek, 17 maja, 2012

mój ulubiony krem pod makijaż na lato! kocham go :D

Elwira Elwira czwartek, 17 maja, 2012

tez go love;)

Ladies Tea Party czwartek, 17 maja, 2012

Wygląda zachęcająco:)
M.

Anuullaa piątek, 18 maja, 2012

Wczoraj robiłam jego recenzje, ja go bardzo lubię. Pod makijaż latem idealny:)

justyna r środa, 29 maja, 2013

lubie produkty tej firmy ale wydaję mi sie, ze ten krem jest bardziej dla skóry tłustej która nie potrzebuje tak bardzo nawilzenia

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!