Hit, Hit, Hit miesiąca! Ziaja, rozświetlanie - krem opalizujący


Witajcie! Krem kupiłam z czystej ciekawości i nie ukrywam pokładałam w nim wielkie nadzieje z powodu tego, że Ziaja Sopot jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. I oto krem ten stał się moim ulubieńcem!
Przed Wami mój faworyt wśród kremów pod makijaż ale i nie tylko - Ziaja, Sopot, Rozświetlanie, Krem opalizujący, cera tłusta i mieszana.


                                            Od producenta:                                        
Krem Sopot:
- poprawia koloryt skóry oraz dostosowuje go do rodzaju karnacji
- dodaje skórze subtelnego blasku
- aktywnie nawilża i rewitalizuje
- skutecznie wygładza oraz zapobiega fotostarzeniu
- działa korygująco delikatnie modelując owal twarzy

Co posiada?
Filtr UV, D-panthenol (nawilża i łagodzi podrażnienia), B-karoten (ujednolica i dostosowuje koloryt skóry do karnacji), witamina E (witamina młodości, nawilża, wygładza i uelastycznia), Laminaria digitata ( wyciąg z algi morskiej bogaty w potas, jod i sole mineralne)


                                             Moja opinia:                                           
Dla mnie kremik nie ma żadnych minusów! Jest to zdecydowanie najlepszy krem jakiego używałam dotychczas.
To co dla mnie najważniejsze - krem nie zapycha i nie podrażnia. W moim przypadku idealnie sprawdza się pod makijaż, albo po prostu jako krem w ciągu dnia, bo do stosowania na noc się nie nadaje.
Krem naprawdę rozświetla buzie! Rano to zdecydowanie widać. Kiedy jestem zmęczona po aplikacji kremu skóra dostaje takiego blasku, jakby zastrzyku energii.
Fantastycznie się wchłania, wygładza i nawilża. Według mnie wszystko to co obiecuje producent się sprawdza.


Krem na długo będzie ze mną. Teraz mam ochotę na całą serię Ziaji, Sopot rozświetlanie.  
Dżoana

11 comments

MintElegance czwartek, 31 maja, 2012

wiele dobrego czytałam o tym kremie, chyba czas się skusić na niego:)

Odyseja czwartek, 31 maja, 2012

również właśnie czegoś szukam, moze sie na niego skuszę :)

Everything Girly czwartek, 31 maja, 2012

Koniecznie muszę go wypróbować!! :)

Anuullaa czwartek, 31 maja, 2012

Nie pozostaje mi nic innego jak jego kupienie:)

rumour czwartek, 31 maja, 2012

To ja chyba też się skuszę, tym bardziej, że cena śmiesznie niska jak to u Ziajki :)

CosmCocoPaula czwartek, 31 maja, 2012

Ooo kochana super, również mam ten krem, do tego samego rodzaju skóry i jestem BARDZO zadowolona :) Jakiś czas temu, też zamieszczałam jego recenzję.
Co do lakieru limonki, polecam :D zwraca uwagę ludzi :D

FAJNIECONIE MAKE UP czwartek, 31 maja, 2012

Nigdy go nie miałam, musze go poszukać i sama sprawdzić :)

Dagusia czwartek, 31 maja, 2012

tak dla mnie to też HIT :d bardzo go lubię ;)

Paulina czwartek, 31 maja, 2012

dobrze wiedzieć :)
Koniecznie muszę kupic :)

apteka marzenie piątek, 01 czerwca, 2012

dla mnie był troszkę za słaby, ale ogólnie to go lubiłam :)

Sandra ja wtorek, 28 stycznia, 2014

Mam próbki tego kremu, fajną ma konsystencje i fajne rozświetla :) Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!