Ostatnie zakupy w maju - akcja 50 zł w maju!


Witajcie! W związku z Akcją: przeżyć za 50 zł w maju staram się ulegać wszelkim pokusom i naprawdę się hamuję! Nie myślałam, że zdołam wytrzymać. Jedyne co mnie martwi, że naprawdę się hamuje z zakupami ale lista kosmetyków na czerwiec rośnie w zastraszającym tempie.
Wczoraj kupiłam dwa kosmetyki i na tym koniec w tym miesiącu.

A co kupiłam?

Naprawdę potrzebny puder Rimmel Stay Matte 005 silky beige. Uwielbiam go! W życiu nie miałam tak dobrego pudru i już się z nim nie rozstanę.
Postanowiłam też troszkę urozmaicić mój zwykły makijaż oka, który składa się zazwyczaj z tuszu, czasem też z czarnego eyelinera i kupiłam konturówkę do oczu Bell Precision Stay On Eye Liner w pięknym odcieniu turkusu!


Mam nadzieję, że konturówka będzie naprawdę trwała jak obiecuje producent. 
Jutro wrzucę zdjęcia kredki na oczach :)
Dżoana

11 comments

Lavender sobota, 19 maja, 2012

świetny kolor!
uwielbiam turkus na dolnej powiece :)
xoxo

Meraja sobota, 19 maja, 2012

Kolor konturówki daje po oczach - idealny na lato :)
Powodzenia, na szczęście maj się już kończy ;)

Plotkara sobota, 19 maja, 2012

konturówka ma piękny kolor! a ten puder dawno dawno temu miałam, ale chyba nie był dla mnie idealny, bo już do niego nie wracałam :P

hoshi777 sobota, 19 maja, 2012

Fajna ta kredeczka:) Na lato idealna, może ja też pomyślę o jakimś urozmaiceniu, bo w moim makijażu wieje nudą.

Sylwia sobota, 19 maja, 2012

ja się czaję na turkus, albo na miły fiolet =)

Elwira Elwira sobota, 19 maja, 2012

tez mi sie konturowki kolorek podoba;)

CoconutLime sobota, 19 maja, 2012

Świetne zakupy, uwielbiam ten puder, a kolorek kredki po prostu cudowny:)
W ogóle fajna taka akcja, może ja też sobie coś takiego wprowadzę:)

apteka marzenie sobota, 19 maja, 2012

kolor konturówki rzeczywiście piękny. Ja co prawda nie przyłączyłam do akcji, ale podejrzewam że póki co więcej niż 50 zł nie wydałam, bo musiałąm przycisnąć pasa...

Patya sobota, 19 maja, 2012

Szukam dobrego pudru, może wypróbuję ten :)

naturaipiekno sobota, 19 maja, 2012

ja w kwietniu kupiłam sobie tylko mydełko jakoś mnie nie kusiło nic więcej. w tym miesiącu za to na pewno przekroczę 50zł bo praktycznie wszystko mi się pokończyło.

Mysza niedziela, 20 maja, 2012

Trudno jest żyć z ograniczeniem do czegoś co się lubi, wiem coś o tym :D Widziałam ten puder ostatnio i bardzo fajnie się rozprowadza jest jakb puder ale nie twardy..bardzo fajny w każdym razie. A konturówka do oczu-świetna! :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!